دیدار با سرپرست سازمان سینمایی

دیدار با سرپرست سازمان سینمایی


هیأت مدیره «انجمن فیلم كوتاه ایران» با حسین انتظامی، سرپرست سازمان سینمایی دیدار كردند.
آن‌طور كه مهر گزارش داده، روز شنبه ۲۵ اسفند برخی از اعضای هیأت مدیره انجمن فیلم كوتاه ایران با حسین انتظامی، سرپرست سازمان سینمایی كشور و علیرضا رضاداد، مشاور سازمان در موزه سینما دیدار كردند.
در این دیدار اعضای انجمن ضمن تشریح وضعیت و موقعیت فیلم كوتاه در ایران، نظرات و دیدگاه‌های خود را به اطلاع حسین انتظامی رساندند و ضمن ابراز نگرانی از اخبار اعلام شده اخیر، آمادگی خود را برای مشاركت در تصمیم‌سازی برای بهبود وضعیت تولید، آموزش،نمایش و ارتباطات بین‌المللی و برگزاری رویدادهای مرتبط با فیلم كوتاه و همچنین تغییرات در نحوه انجام فعالیت‌های انجمن سینمای جوان اعلام كردند.
اعضای حاضر در جلسه، ضمن بیان نظرات خود، تاكید كردند، هرگونه اصلاح در انجمن سینمای جوانان باید با ملاحظه حفظ یكپارچگی و كلیت انجمن سینمای جوان طراحی شده و هر طرح پیشنهادی باید متضمن استقلال و حمایت از فیلم كوتاه باشد.
حسین انتظامی نیز با شنیدن نظرات اعضای انجمن فیلم كوتاه ایران با بیان این‌كه پیش از این اعلام كرده بود امسال افزایش بودجه قابل‌توجهی نسبت به سال گذشته برای تولید فیلم كوتاه در تهران و دیگر استان‌ها به شكل مجزا پیش‌بینی شده است، از اعضا در‌خواست كرد روش پیشنهادی خود را برای هزینه كرد مؤثر این بودجه بیان كنند.
هیأت مدیره انجمن فیلم كوتاه در روزهای آینده و با توجه به گفت‌وگوهای مثبت انجام شده و همچنین درخواست‌های حسین انتظامی در مورد مسائل فیلم كوتاه، نظرات و پیشنهادات خود را اعلام خواهد كرد.