اعتراف بامدادی مردهمسركش به قتل

اعتراف بامدادی مردهمسركش به قتل

مرد جوان كه پس از قتل همسرش، جسد او را در جاده امامزاده هاشم رها كرده بود پس از دو ماه سكوت خود را شكست. متهم برای مخفی ماندن راز قتل به خانواده همسرش گفته بود به خارج از كشور سفر كرده‌اند. 
به گزارش جام‌جم، از ظهر شنبه ماموران كلانتری 157 مسعودیه چند بار در جریان درگیری خانوادگی در یكی از محله‌های مسعودیه قرار گرفتند. ماموران كلانتری هربار با حضور در محل به این درگیری پایان داده و دوباره به كلانتری بازگشتند. درگیری این خانواده ادامه داشت تا این‌كه ساعت 3 بامداد یكشنبه، این خانواده در تماس با پلیس راز جنایتی را فاش كردند.
ماموران كلانتری با حضور در این خانه دریافتند مرد 45 ساله در مقابل خواهرزن و برادر‌زن‌هایش به قتل همسر 40 ساله‌اش اعتراف كرده است.
فردی كه با پلیس تماس گرفته بود، در تحقیقات به ماموران گفت: از ابتدای اسفند سال گذشته خواهرم به طرز مرموزی ناپدید شد. تلفن همراهش خاموش بود و به تلفن خانه جواب نمی‌داد. چند بار با شوهرخواهرم تماس گرفتیم كه او مدعی بود برای ادامه زندگی به خارج از كشور رفته‌اند. هر بار كه از او می‌خواستیم گوشی را به خواهرمان بدهد به بهانه‌ای از این كار طفره می‌رفت. به رفتارش مشكوك شدیم و جست‌وجو برای یافتن آنها را آغاز كردیم. سرانجام پس از دو ماه متوجه شدیم دامادمان دروغ می‌گوید و به خارج از كشور نرفته است. دیروز پی بردیم او در خانه است و غافلگیرش كردیم. وقتی وارد خانه شدیم، هیچ اثری از خواهرمان نبود. او با دروغ‌پردازی سعی می‌كرد ما را قانع كند، اما ساعت 3 بامداد سرانجام راز قتل خواهرمان را فاش كرد.
ماموران كلانتری در ادامه به تحقیق از مرد 45ساله پرداختند كه او به قتل همسرش اعتراف كرد و گفت: چند ماه بود با همسرم اختلاف مالی داشتم و چند روز قبل از قتل این اختلاف شدیدتر شد. ساعت 5 صبح پنجم اسفند سال گذشته دوباره با هم درگیر شدیم. همسرم به سمت من حمله‌ور شد و برای چند ثانیه با دست گلویش را گرفتم. او روی زمین افتاد و دیگر نفس نكشید. همسرم بیماری قند داشت و احتمال می‌دهم به خاطر بیماری‌اش زود خفه شد. متهم به قتل ادامه داد: زمان قتل، پسر چهار ساله‌مان خواب بود و متوجه قتل مادرش نشد. برای این‌كه راز قتل مخفی بماند باید جسد را از خانه بیرون می‌بردم. من و همسرم زیاد به شمال كشور سفر می‌كردیم و می‌دانستم در حوالی امامزاده هاشم محل خلوتی است كه نخاله‌ها را آنجا تخلیه می‌كنند. به فكرم رسید به آنجا بروم. جسد را داخل ماشین گذاشته و به سمت امامزاده هاشم رفته و در آنجا رها كردم. در این مدت مخفیانه زندگی كرده و به دروغ ادعا كردم برای ادامه زندگی به خارج كشور رفته‌ام. جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در این باره گفت: با هماهنگی‌های قضایی، متهم برای انجام تحقیقات بیشتر و مشخص شدن انگیزه‌اش از ارتكاب قتل در اختیار ماموران اداره دهم آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است. سرهنگ موقوفه‌ای ادامه داد: جست‌وجو برای یافتن جسد مقتول و تعیین علت مرگ نیز از سوی پلیس آغاز شده است.