نقشه جالب هواداران تراكتورسازی برای بازی با پرسپولیس

نقشه جالب هواداران تراكتورسازی برای بازی با پرسپولیس

تبریز فردا میزبان یكی از مهم‌ترین بازی‌های فصل خواهد بود. هواداران تراكتورسازی تمام هفته‌های فصل هجدهم را پشت سر گذاشتند تا به این بازی حساس برسند و حالا زمان خوبی برای تسویه حساب‌ها فرا رسیده است. این ترس وجود داشت كه طرفداران تراكتورسازی محروم شوند و نتوانند به ورزشگاه بیایند اما با حكم كمیته انضباطی، محرومیت آنها به علت اتفاقات بعد از بازی با پیكان، تعلیقی عنوان شده و مشكلی از این بابت برای سرخ‌های تبریزی وجود ندارد.
با این حال از تبریز خبر می‌رسد هواداران تراكتورسازی، برنامه خاصی برای بازی با پرسپولیس دارند. گویا آنها می‌خواهند در طول 90 دقیقه فقط به تشویق تراکتورسازی بپردازد و به حریف کاری نداشته باشند تا  با این مدل حمایت، پاسخ رفتارهای هواداران پرسپولیس را بدهند. تراكتوری‌ها معتقدند در طول این فصل، نسبت به آنها اجحاف شده و بارها شاهد و شنونده توهین‌ها و تهدیدها بودند.
طرفداران تراكتورسازی همچنین با انتشار بیانیه‌هایی از طریق كانال‌های هواداری، این موضوع را عنوان كردند كه اهل ایجاد درگیری نیستند زیرا معتقدند كسانی كه در پایان دیدار با پیكان آن ماجراجویی را رقم زدند، پیش از آن كه به فكر مصلحت تیم و باشگاه باشند، استرس را به تیم خودی تزریق كردند تا تراكتورسازی به‌راحتی در بازی مقابل ذوب آهن نیز شكست بخورد و بخت قهرمانی را از دست بدهد.