هزار راه نرفته قبل از افطار

هزار راه نرفته قبل از افطار

 مخاطبان حتما برنامه پر مخاطبی همچون هزار راه نرفته را به یاد دارند كه اوایل دهه 80 از شبكه دو پخش می‌شد. برنامه‌ای پر مخاطب كه روایتگر مستندات از زندگی و تجارب مردم بود. حالا سازندگان این برنامه بعد از ده سال توقف با ایده‌های جدید سراغ ساخت فصل جدید این برنامه رفتند و فصل ششم این مجموعه را آماده پخش كردند كه از روز شنبه 14 اردیبهشت روانه آنتن می‌شود.
روزگار پر سرعت امروز باعث شده تا برخی زندگی‌های زناشویی و روابط میان زوجین بنا به دلایل متفاوت به بن‌بست برسد و همین اتفاق به شكل‌گیری نابهنجاری‌هایی در جامعه منجر شده است. همه این موارد دست به دست هم داد گروه خانواده شبكه دو با سكانداری ناهید‌السادات شریفی، تهیه‌كننده فصل جدید برنامه هزار راه نرفته شكل بگیرد.
حال ممكن است با خود بگویید كه برنامه‌هایی با محوریت طرح معضلات ازدواج، نگرش‌های منجر به طلاق و... از شبكه‌های مختلف سیما پخش می‌شود، اما سازندگان این برنامه همچون فصل‌های قبلی هزار راه نرفته تلاش كرده‌اند با بهره بردن از سبك و سیاق متفاوتی این موضوعات را در برنامه هزار راه نرفته بپردازند تا برای مخاطبان كاربردی باشد و همچون فصل‌های قبلی این برنامه بتواند روی روح و جان مخاطبان تاثیرات لازم را بگذارد، حتی باعث شود تا خانواده‌هایی كه به آخر خط رسیده‌اند، كارشان به طلاق كشیده نشود و مسیر تازه‌ای را در زندگی‌شان باز كنند.
محور اصلی هزار راه نرفته، خانواده است و این برنامه به صورت علمی، شفاف و مصداقی با حضور كارشناسان و استادان هیات علمی دانشگاه‌های شهید بهشتی و تهران به موضوعات مربوط به روابط والدین با نوجوانان و تاثیر آن در آینده زندگی مشترك آنها، شاخصه‌های انتخاب صحیح همسر، حل مساله و مدیریت بحران، كنترل هیجانات، مدیریت طلاق و زندگی پس از آن و... می‌پردازد.
ادامه در صفحه 6