سریال ناخنك ماه مبارك رمضان روی آنتن می‌رود

سریال ناخنك ماه مبارك رمضان روی آنتن می‌رود


مجموعه 90 قسمتی ناخنك، كاری از شركت صوتی و تصویری سروش به تهیه‌كنندگی محمد صالحیان و كارگردانی یزدان فتوحی كلید خورد.
این سریال با نگاهی طنز و با استفاده از بخش‌های نمایشی كوتاه چند دقیقه‌ای تلاش دارد ضمن فرهنگ‌سازی و نقد عادت‌های ناپسند شهروندی و اجتماعی، فضایی شاد و مفرح را برای بیننده فراهم كند.
 مجموعه ناخنك با زمان پیش‌بینی شده 40 دقیقه‌ای و میانگین ده بخش برای هر قسمت طراحی شده و دارای ویژگی‌هایی همچون ضرباهنگ تند با استفاده از وله‌ها و آرم استیشن‌های جذاب و به روز است.
با توجه به نیاز مبرم جامعه برای تولید برنامه‌هایی از این قبیل با تاكید رهبر معظم انقلاب در جهت تقویت حس امید و شادی در میان مخاطبان به نظر می‌رسد ناخونك، ظرفیت مناسبی برای این اتفاق داشته باشد. استفاده از كادر بازیگران شناخته شده مجموعه‌های موفق قبلی و تیم نویسندگان مجرب، تضمینی برای دیده شدن و موفقیت ناخنك است.
ناخنك با تمركز روی موضوعاتی چون كانون خانواده، اختلاف نسل‌ها، مشكلات شهروندی و آپارتمان‌نشینی، مشكلات بیمارستان‌ها، هزینه‌های درمان، فرهنگ كتابخوانی، توجه به اماكن عمومی، ورزش و سلامتی، تربیت فرزندان و مطالبی از این دست می‌كوشد رسالت رسانه‌ای خود را به بهترین نحو ممكن ارائه كند.
مجموعه ناخنك به تهیه‌كنندگی محمد صالحیان و كارگردانی و سرپرستی نویسندگان یزدان فتوحی و با همراهی شهرام خلج به عنوان طراح گریم تولید خواهد شد. مریم امیرجلالی، عزت‌ا... مهرآوران، حسین رفیعی، شهاب عباسی، ابراهیم شفیعی، یزدان فتوحی، مهرناز افلاكیان، آرش میراحمدی، نادر داهیم، ژاكلین آوازه، میرحامد تهرانی، مرتضی رستمی، محمدرضا خسروی و مهران ضیغمی از جمله بازیگران سریال ناخنك هستند.
این مجموعه 90 قسمتی كه كاری از شركت صوتی و تصویری سروش است، اوایل ماه مبارك رمضان پخش خواهد شد.