«نگی كه نگفتی»به هفته پایانی پخش رسید

«نگی كه نگفتی»به هفته پایانی پخش رسید

برنامه «نگی كه نگفتی» به دلیل فرارسیدن ایام ماه مبارك رمضان و تغییر كنداكتور برنامه‌های شبكه دو سیما هفته پایانی پخش خود را می‌گذراند.
به گزارش مهر، مجتبی احمدی، تهیه‌كننده برنامه «نگی كه نگفتی» اعلام كرد: برنامه نگی كه نگفتی هفته پایانی را پشت سر می‌گذارد و قرار است با آغاز ماه مبارك رمضان و چیدمان جدید كنداكتور شبكه‌های مختلف به دلیل این مناسبت خاص در سبك جدیدش به پایان برسد. این در حالی است كه در صورت نظر مساعد مدیران محترم شبكه دو گروه با انرژی و تقویت محتوایی برنامه فعالیت‌های خود را بعد از ماه مبارك رمضان از سر خواهد گرفت.
احمدی گفت: در سه فصل اخیر تمام تلاش ما این بوده كه هنجارها و ناهنجاری‌های اجتماعی را در فضایی كه با سلیقه و نظر مخاطبمان طراحی كرده بودیم، گاه در فضای مفرح و طنازانه و گاه در محیطی جدی و منتقدانه به تماشاگر محترم شبكه دو ارائه دهیم. در طول این مدت سعی شد برنامه در اتاق فكری پویا موضوعاتی را برگزیند كه خواسته مخاطب یا مورد نیاز مخاطب باشد، در حقیقت تمام و كمال به دنبال رضایت مخاطب نبوده‌ایم گاهی با نقد و بررسی رفتار خودمان به دنبال این بودیم تا با زاویه‌ای جدید به حل مسائل بپردازیم.
وی افزود: اتاق فكر برنامه نگی كه نگفتی متشكل از تعدادی روان‌شناسان، جامعه‌شناسان، اساتید دانشگاه، مدیران با تجربه سیما و گروهی از دبیران و سردبیران رسانه‌های مختلف هستند كه كماكان به كار خود ادامه می‌دهند. ما به دنبال این هستیم كه با افتتاح باشگاهی از مخاطبان برنامه نسبت به قبل با فاصله نزدیكی با آنها به گپ و گفت بپردازیم. ضمن این‌كه بازخوردها نشان از آن داشت كه اتفاقا بخش‌های نمایشی و لحن محاوره‌ای برنامه در پرداختن به مسائل روز جامعه با نظر مساعد بینندگان مواجه شده و این فاكتور می‌تواند یكی از گزینه‌های مورد نظر ما در فصل‌های بعدی باشد.
احمدی در پایان گفت: اگر چه ممكن است در آینده با برنامه‌ای در فضای جدید مهمان خانه‌های مخاطبانمان باشیم اما گروه برنامه‌ساز نگی كه نگفتی و تیم محتوایی این آمادگی را دارد تا در فصل جدید نیز بعد از ماه مبارك رمضان به كارش ادامه دهد. این هفته نیز با موضوع آداب زندگی ایرانی و مراقبت از استقلال ملی، روزهای پایانی برنامه را با مخاطبانمان می‌گذرانیم و در طول ماه مبارك رمضان هم مثل قبل ارتباطمان با مخاطبان برنامه در فضای مجازی برقرار خواهد بود.