حکم‌ اعدام ‌کارگردان ‌سناریوی ‌شیطان ‌شکسته شد

حکم‌ اعدام ‌کارگردان ‌سناریوی ‌شیطان ‌شکسته شد

متهم‌ در تحقیقات و ‌محاکمه‌ منکر آزار و اذیت دختران شده‌است.کارگردان سرشناس که به اتهام آزار شیطانی دختران نوجوان ‌به اعدام محکوم شده بود با نقض حکم مجازاتش‌ دوباره محاکمه خواهد شد‌. قضات دیوان‌عالی کشور حکم‌ حبس مربی آموزشگاه هنری که متهم‌ به فریب دختران برای کشاندن به خانه کارگردان بود را هم شکستند.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، تحقیقات درباره این پرونده از سال گذشته و با شکایت دختر نوجوانی علیه کارگردان سرشناس آغاز شد. این دختر که همراه مادرش به پلیس آگاهی آمده بود، در جریان تحقیقات گفت: در یک آموزشگاه هنری با مربی زن آنجا دوست شدم‌. این زن مدعی بود با کارگردانی معروف آشنا شده که به خاطر نیروی ماورایی که دارد، می‌تواند‌ انرژی منفی را از من دور کند‌. تحت تاثیر حرف‌هایش قرار گرفته و از او خواستم با مرد کارگردان قرار بگذارد‌. چند روز بعد همراه خانم مربی به خانه آن مرد رفتیم‌. آن مرد مرا به اتاقی برد و از خانم مربی خواست بیرون منتظر باشد‌. آقای کارگردان ادعا کرد روحم درگیری نیروهای اهریمنی شده و برای رهایی از این نیروها باید لباس‌هایم را بیرون بیاورم تا بعد از خارج کردن نیروهای منفی به همه خواسته‌هایم برسم‌. او مرا آزار داد و خواست در این باره با کسی حرف نزنم‌. وقتی به خانه آمدم حال روحی‌ام به‌هم ریخته بود‌‌. بعد از چند روز مادرم شک کرد و‌ ماجرا را برایش تعریف کردم و برای شکایت به پلیس آگاهی آمدیم.
پس از این شکایت، پرونده‌ای علیه کارگردان تشکیل و ‌تحقیقات پلیسی آغاز شد‌. همزمان دختر دیگری با مراجعه به پلیس شکایت مشابهی را مطرح کرد. دختر نوجوان گفت‌: از طریق مربی آموزشگاه با متهم آشنا شدم و برای رهایی از نیروهای منفی نزدش رفتم‌. وقتی به خانم مربی گفت از اتاق خارج شو ترسیدم اما آن زن اطمینان داد این موضوع طبق روال کار است‌. بعد هم ‌مرد شیطان‌صفت آزارم داد‌. وقتی بیرون آمدیم و نام آن مرد را در اینترنت جست‌وجو‌ کردم، متوجه شدم او کارگردان و تهیه‌کننده سینماست‌. مدتی سکوت کردم اما نتوانستم موضوع‌ را مخفی کنم و با خانواده‌ام صحبت کرده ‌و ‌تصمیم به شکایت گرفتیم‌. در ادامه مرد کارگردان و مربی آموزشگاه دستگیر شده و‌تحقیقات‌ از آنها در شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران آغاز شد‌.درحالی که تعداد شکات پرونده به عدد چهار رسیده بود، متهمان منکر آزار و فریب دختران شدند.در این جلسه دختران گفتند، خانم ‌مربی ادعا کرده خودش هم نزد کارگردان رفته واوانرژی‌های اهریمنی را از او دورکرده است.یکی ازدختران گفت‌:متهم مدعی بود با این کار،پلیدی ازما دورشده وفریب‌مان داد.
با تکمیل تحقیقات، جلسه محاکمه به صورت غیرعلنی برگزار شد‌. در این جلسه دختران و وکیل‌شان به طرح شکایت پرداختند‌. سپس نوبت به دفاع متهمان رسید‌. آنها منکر اتهامات خود شده و کارگردان تعرض به دختران را قبول نکرد. وکلای آنها هم در دفاعیات عنوان اتهامی را رد کردند. قضات دادگاه در پایان، آقای کارگردان را به اعدام و همدستش را به زندان محکوم کردند. با اعتراض وکلای متهمان، پرونده به دیوان‌عالی کشور ارسال شد که قضات دیوان‌عالی حکم را نقض کرده و پرونده را برای رسیدگی در شعبه هم عرض به دادگاه بازگرداندند. به این ترتیب متهمان دوباره باید از خود دفاع کنند .