تصادف پر ماجرای مرد راننده

تصادف پر ماجرای مرد راننده

 مرد راننده که به اتهام سرقت گوشی بازداشت شده بود در تحقیقات ادعا کرد که شاکی دروغ می‌گوید او با خودروی وی تصادف کرده  و سرقتی در کار نیست.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، روزهای پایانی فروردین امسال مردی با حضور در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از مردی به اتهام سرقت گوشی تلفن‌همراه 30 میلیون تومانی‌اش شکایت کرد‌. پرونده با دستور قضایی به پلیس آگاهی تهران ارسال شد و شاکی در جریان این تحقیقات گفت‌: سوار خودروی پژو‌ام بودم و بعد از خروج از خانه دوستم به سمت خانه‌ام می‌رفتم‌. هنوز مسافتی در یکی از محله‌های جنوب شرق تهران طی نکرده بودم که ناگهان متوجه شدم مردی پراید سوار به دنبالم در حرکت است. به‌ناچار آرام‌تر ادامه مسیر دادم تا او که عجله داشت برود اما با صحنه عجیبی رو‌به‌رو شدم او قصد سبقت گرفتن و رفتن از آن مسیر را نداشت و همین‌طور به دنبالم می‌آمد. سرعتم را بیشتر کردم تا شاید راه را گم کند و بتوانم از دست این راننده مرموز خلاص شود که نشد تا این‌که بعد از اتوبان آزادگان به سمت بیابانی حرکت کردم که او همچنان در تعقیبم بود و بعد از آن‌که توقف کردم تا سر در بیاورم او چرا دنبالم است، آن مرد هم پیاده شد به سمتم آمد و بی‌هیچ‌گونه حرفی مرا با قمه کوچکی که داشت تهدید به قتل کرد و با سرقت گوشی‌ام فرار کرد. با جمع‌بندی این اطلاعات بود که ماموران به‌دنبال راننده خطاکار بودند تا این‌که او دو روز پیش شناسایی و بازداشت شد.  وی با انتقال به پلیس آگاهی تهران بازجویی شد و در تحقیقات گفت‌: آن روز من آخرین مسافرم را به مقصدش در شرق تهران رساندم و بعد در حال بازگشت بودم تا به خانه بروم که همین شاکی که سوار خودرویش بود به‌دلیل سرعت بالایی که داشت به آینه بغل و گلگیر و بخشی از خودرویم ضربه زد و به‌سرعت دور شد‌. او بعد از این تصادف حتی توقف نکرد تا بفهمد چه بلایی سر خودم و خودرویم آمده است و آیا دچارخسارت شده‌ام یا نه.   وی افزود‌: وقتی او از صحنه تصادف فرار کرد، تعقیبش کردم که یک ساعتی به طول انجامید و سر آخر آن راننده در بیابان متوقف شد‌. وقتی او از خودرو پیاده شد من هم پیاده شده و سمتش رفتم. یک ماه قبل چون مورد خفت‌گیری قرار نگیرم قمه کوچکی را با پرداخت 130 هزارتومان از مرد فروشنده دوره‌گردی خریدم. همان قمه را برداشتم و سمت راننده رفتم تا بگویم چه بلایی سر خودرویم آورده و خسارتم 50 میلیون تومانی می‌شود و با او حرف بزنم که به تعمیر‌گاه برویم و آن را بپردازد که با او درگیر شدم. ناچار با قمه او را تهدید کردم و بعد سوار خودرو شد و از دستم فرار کرد‌. گوشی‌اش را به سرقت نبردم و شاکی دروغ می‌گوید. کوشکی، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: با توجه به اظهارت شاکی و متهم قرار شد تحقیقات بیشتری از آنها انجام گیرد.
 
2 مرد، ناجی 2 خواهر شدند 
دو خواهر خردسال که همراه مادرشان در میدان دادگستری زرند در آب افتاده بودند با تلاش یکی از کارکنان و سربازان دادگستری نجات یافتند.  
ابوالفضل فرحبخش، رئیس دادگستری شهرستان زرند استان کرمان در این باره به ایرنا گفت‌: به علت شدت بارندگی و سیلابی شدن معابر این شهرستان، زنی همراه دو دختر چهار و هفت ساله‌‌اش از ساختمان دادگستری شهرستان زرند خارج و در ورودی دادگستری منتظر رسیدن آژانس بود. روز سه‌شنبه با توجه به بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب، جوی آب جلوی محل دادگستری همانند بخشی از خیابان مملو از آب و گل بود. در همین موقع پای یکی از فرزندان او سر ‌خورد و این کودک به داخل جوی آب افتاد که بلافاصله با فریاد کمک‌خواهی مادر و کمک سرباز دادگستری به نام عرفان جعفری، تلاش برای نجات جان کودک گرفتار در جوی آب شروع شد.  وی افزود: در همین هنگام که توجه شاهدان معطوف به نجات فرزند اول است، فرزند دوم این خانم نیز داخل جوی آب سقوط می‌کند و جریان آب او را به دهانه پل ورودی دادگستری می‌برد که در این لحظه یکی از کارمندان دادگستری به نام مجید کردی که شاهد افتادن این کودک به داخل جوی آب بوده به کمک او شتافت. درادامه وی را از داخل سوراخ آب پل ورودی دادگستری زرند نجات داد.  این در حالی بود که مجید کردی، کارمند فداکار دادگستری زرند که در جریان کمک به کودک دوم دچار آسیب‌دیدگی جزئی شده گفت: زمانی که متوجه افتادن این کودک به درون جوی آب شدم سریع وارد عمل شدم و توانستم دست کودک را که جریان آب او را به داخل سوراخ پل برده بود، بگیرم و نجاتش دهم.  این اتفاق در حالی افتاد که مادر کودک پیگیر نجات فرزند اولش بود و متوجه افتادن کودک دیگرش درون جوی آب نشده بود. 
 
یک کشته در توفان 
رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیای زاهدان از فوت یک شهروند براثر توفان خبرداد.  
فرزانه کوشا در این باره به ایرنا گفت‌: وزش باد شدید در زاهدان موجب شد یک دیوار روی هفت نفر سقوط کند. آنها از سوی خانواده‌های‌شان به بیمارستان منتقل شدند. این در حالی بود که یکی از مصدومان، دختری 13ساله بود که فوت شد. یک نفر از بیمارستان مرخص و پنج نفر همچنان بستری و تحت درمان هستند.