بزرگان تئاتر در «داستان ضحاك»

بزرگان تئاتر در «داستان ضحاك»

چه خبر خوبی برای دوستداران تئاتر، آن هم تئاتر روزگار طلایی دهه‌های گذشته؛ ماجرا از این قرار است كه پریزاد سیف قصد دارد برای بار دوم نمایشنامه «داستان ضحاك» نوشته سعید پورصمیمی را در تالار رودكی در قالب نمایشنامه‌خوانی اجرا كند.
این بازیگر و كارگردان تئاتر درباره جدیدترین فعالیت خود در زمینه كارگردانی، به خبرگزاری مهر گفت: اسفند سال گذشته نمایشنامه داستان ضحاك را در تالار رودكی نمایشنامه‌خوانی كردیم كه مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت، از این رو قرار است برای بار دوم و این بار در روزهای ۱۸ و ۱۹ خرداد، ساعت ۲۰، نمایشنامه‌خوانی «داستان ضحاك» را در تالار رودكی اجرا كنیم.
وی درباره گروه بازیگران نمایشنامه‌خوانی داستان ضحاك، افزود: در این اجرا آقایان سعید پورصمیمی، رضا بابك، بهرام شاه‌محمدلو و مسعود سخایی، كامبیز بنان و خودم به عنوان بازیگر حضور داریم. همچنین اردوان كاویانی‌فرد آهنگساز این نمایشنامه‌خوانی است.
سیف درباره برنامه‌ریزی برای اجرای صحنه‌ای نمایشنامه داستان ضحاك، اظهار كرد: در حال حاضر، برنامه‌ای برای اجرای عمومی داستان ضحاك ندارم، زیرا قرار است نمایشنامه «آواز قو» را كه سال گذشته نمایشنامه‌خوانی كردم، به صحنه ببرم. به احتمال زیاد داستان ضحاك را در سال ۹۹ اجرای عمومی خواهیم كرد.
این هنرمند تئاتر درباره دیگر فعالیت‌های خود بیان كرد: در نمایش «نمی‌دونم فردا چی می‌شه» نوشته تنسی ویلیامز و كارگردانی كامبیز بنان كه قرار است از تیرماه در سالن مهرگان اجرا شود، به عنوان بازیگر حضور دارم. كنار هم قرارگرفتن سه بازیگر برجسته از نسل‌های گذشته تئاتر می‌تواند برای مخاطبان بسیار جذاب باشد.