حق با شماست

حق با شماست

#تقاطع_تصادف
سپهری از تهران:
ابتدای خیابان هنگام از رسالت به تقاطع فرجام دارای چراغ چشمك زن است و متاسفانه خودروهای عبوری بدون رعایت حق تقدم عبور می‌‌كنند كه باعث تصادفات و دیگر مشكلات شده است.

#چراغ_ترافیك
جلیلی از تهران:
نبود چراغ راهنمایی و پلیس راهنمایی و رانندگی در خیابان امیری‌طائمه واقع در چهارراه كیخسرو فلكه اول تهرانپارس باعث كندی تردد و ترافیك شده است.

#موش_مزاحمت
جمالی از تهران:
با شروع فصل گرما و جولان حیوانات موذی مانند موش در جوی‌های آب خیابان امیرنیا واقع در استاد حسن‌بنا باعث معضلاتی برای ساكنان شده است. از شهرداری منطقه درخواست رسیدگی دارم.

#میرداماد_متكدی
دریانی از تهران:
حضور متكدیان در بلوار میرداماد باعث آزار و اذیت عابران پیاده شده و جلوه بسیار بدی این منطقه پیدا کرده است.

#تبعیض_وانت‌بار
غلامی از تهران:
همانند وانت‌بارهای دیگر در بلوار هجرت واقع در منطقه 14 تهران می‌خواستم بساط فروش میوه را برپا كنم كه شهرداری خیلی زود رسید و برخوردی قاطع و محكم با بنده داشت و اجازه فعالیت نداد، این در حالی است كه وانت‌بارهای دیگر همان موقع و در همان مكان آزادانه و بدون هیچ مزاحمتی به فعالیت خود ادامه می‌دادند. این موضوع نشانگر چیست؟

#دارو_تبلیغ
بلقا از تهران:
متاسفانه در حالی تبلیغات گسترده داروهای پزشكی در سایت‌های اینترنتی و تلویزیون زیاد شده که هیچكدام از این محصولات مجوز پزشكی ندارند و به راحتی تبلیغ می‌‌شوند.

#جایگزین_90
سعید از شیراز:
چرا مسؤولان سازمان صداوسیما برنامه مناسب و درخوری جایگزین برنامه پرمخاطب 90 نمی‌كنند؟

#یك بام و دو هوا_نان
كمالی از تهران:
قیمت آرد افزایش زیادی داشته است و با قیمتی بالاتر به نانوایان عرضه می‌شود. این درحالی است كه به نانوایان اجازه گران كردن نان را نمی‌دهند. چرا؟