شانس اول طلای پارالمپیك تنهایی تمرین می‌كند!

شانس اول طلای پارالمپیك تنهایی تمرین می‌كند!


ساره جوانمردی كه یكی از بهترین تیراندازان ایران و از شانس‌های كسب مدال طلای پارالمپیك است این روزها تنهایی تمرین می‌كند. آن هم به دلیل این‌كه فدراسیون و كمیته ملی پارالمپیك هنوز برنامه‌ای برای تمرین تیم ملی تیراندازی ارائه نكرده است. او كه در مراسم افتتاح موزه ملی یك و پارالمپیك حضور داشت در این مورد می‌گوید: «این برای من عادی است. در یك سال و نیم گذشته تنهایی تمرین كرده‌ام تا آمادگی كامل برای مسابقات داشته باشم. براساس مجوزی كه دارم فقط در اردوهای متصل به اعزام، به تركیب اردونشینان تیم ملی ملحق می‌شوم.»
از او درباره مسابقات سال آینده پارالمپیك سوال كردیم كه جوانمردی این واكنش را نشان داد: «مشكلات زیاد داریم. امكانات و تجهیزات نیست. امید زیادی داریم تا مشكلات به‌زودی حل شود تا بتوانیم با تمركز بالای بیشتری راهی این مسابقات شویم. ما می‌دانیم كه محدودیت‌های مالی زیادی وجود دارد اما با این‌كه داریم زمان را از دست می‌دهیم،امید خودمان را از دست نمی‌دهیم.»
از او درباره برنامه‌هایی كه در یك سال آینده باید انجام بدهند سوال كردیم كه جوانمردی با ابراز بی اطلاعی گفت: «واقعا نمی‌دانم. الان حتی نمی‌دانیم سرمربی چه كسی است. یك‌سری بی‌برنامگی‌ها وجود دارد كه باید هرچه سریع‌تر به سرانجام برسد. من گلایه نمی‌كنم اما همیشه یك پای ثابت مدال آوران بوده‌ام. بیشتر مدال هایم طلا بوده است و ۴۴ مدال طلای برون مرزی دارم.  این نشان دهنده آن است كه تیراندازی توانسته با قدرت عمل كند. امیدوارم كه هم برای من و هم برای سایر دوستانم در رشته‌های مختلف اتفاق‌های خوبی در سال پیش‌رو بیفتد.»