نسخه Pdf

در قلاب مجرمان گیر نکنیم

در قلاب مجرمان گیر نکنیم


این هفته هشدارهای خوبی در تپش خواهید خواند و به شما قول می دهیم اگر به آن عمل کنید سد محکمی مقابل ورود دزدان به خانه تان ایجاد کرده اید. همچنین مجرمان مجازی را در رسیدن به نیت های شیطانی شان ناکام می گذارید. بررسی 
پرونده های سرقت خانه در پلیس آگاهی نشان می دهد ، بی احتیاطی برخی از هموطنان باعث شده تا طعمه خوبی برای دزدان منزل باشند. در سال های اخیر هم با نوسان قیمت سکه و ارز ، تعدادی از هموطنان دارایی خود را تبدیل و ارز و طلا کرده و آنها را در خانه نگهداری می کنند، به طوری که در پرونده ای دزدان با دستبرد به خانه ای نزدیک به یک میلیارد تومان ارز و طلا سرقت کردند.  تجربه پرونده های سرقت نشان داده ، خانه ها گاوصندوقی مطمئن برای نگهداری اموال باارزش کم حجم نیستند و بهتر است از صندوق امانات بانک ها برای نگهداری این اموال استفاده شود. همچنین راه های ورود به داخل ساختمان مثل درها، پنجره و رواق خانه ها با حفاظ های مطمئن مسدود شود تا سارق با دیدن این حجم از رعایت نکات ایمنی قید دستبرد به آن خانه را بزند. 
اما در ادامه به کاربران شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام برای چند  بار هشدار می دهیم که فریب افرادی که با ظاهری ساختگی در فضای مجازی قصد ارتباط گیری با آنها را دارند را نخورند. این مجرمان افرادی چرب زبان هستند که به راحتی شما را در دام خود گرفتار می کنند و زمانی متوجه نقشه آنها می شوید که دیگر دیر شده است.
توصیه می کنیم گزارش صفحه پنج و شش را بخوانید و توصیه های آن را جدی بگیرید.
ضمیمه چار دیواری