نسخه Pdf

خودكشی بعد از قتل نوعروس

خودكشی بعد از قتل نوعروس

خانواده دختر جوان كه توسط شوهرش كشته شده بود از قضات دادگاه خواستند با توجه به خودكشی داماد، دیه دخترشان از صندوق بیت‌المال پرداخت شود.

ساعت ۱۸ عصر دوم مرداد ماه سال 97 به ماموران كلانتری 136فرجام خبر رسید جنازه یك زن و مرد جوان در خودروی زانتیا سفید در حوالی باغ پرندگان لویزان پیدا شده است. پلیس بلافاصله به محل مورد نظر رفت و با جسدهای خونین زن و مرد جوان روبه‌رو شد كه با شلیك گلوله به گیجگاهشان از پا در آمده بودند. 
در بررسی خودروی مورد نظر نامه‌ای پیدا شد كه نشان می‌داد به احتمال زیاد مرد جوان پس از كشتن همسرش دست به خودكشی زده است. كشف یك سلاح شاه‌كش نیز این فرضیه را تایید كرد و جسدها‌ به پزشكی قانونی منتقل شد. در نامه كشف شده نوشته شده بود: برسد به دست مادرزنم. مسبب مرگ من و همسرم. مادرزن دیدار به قیامت. 
با كشف این نامه، پلیس به بازجویی از خانواده دو قربانی پرداخت. مادر زن جوان گفت:دخترم دانشجوی قزوین بود و همیشه برای رفتن به دانشگاه از اتوبوس استفاده می‌كرد. دامادم هم در شركت مسافربری مشغول كار بود و آنها از این طریق با هم آشنا شده بودند. دخترم 35 سال و دامادم 37 سال داشت. 
جواد وقتی به خواستگاری دخترم آمد می‌گفت پدرش صاحب چند شركت مسافربری است و وضع مالی خوبی دارد. اما دروغ می‌گفت.  او كار درست و حسابی نداشت. آنها عقد كرده بودند و با آن كه دو سال از عقدشان گذشته بود با هم اختلاف داشتند.   دخترم اعتمادی به شوهرش نداشت و با هم درگیر بودند. دامادم ادعا می‌كرد من باعث اختلاف بین آنها بودم ولی آنها خودشان با هم مشكل داشتند.  با روشن شدن زوایای پنهان این پرونده و تایید قتل سپیده به‌دست همسرش، اولیای‌دم در دادگاه حاضر شدند و خواستند دیه دخترشان از صندوق بیت‌المال به آنها پرداخت شود. 
اما قضات شعبه دهم اعلام كردند ابتدا باید اموال جواد بررسی شود.  در صورتی كه اموالی داشته باشد دیه از آن پرداخت می‌شود. قرار است قضات با بررسی اموال جواد درباره درخواست اولیای‌دم اظهارنظر كنند.
ضمیمه کلیک