برگزاری راهپیمایی روز قدس  در ۹۵۰ شهر

برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۹۵۰ شهر

رئیس ستاد قدس و انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان این‌كه راهپیمایی روز قدس در ۹۵۰ شهر كشور برگزار خواهد شد، گفت: شعار راهپیمایی روز جهانی قدس امسال كه در ایران اسلامی و سایر كشورها برگزار خواهد شد، «شكست معامله قرن و تثبیت آرمان فلسطین» است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار رمضان شریف در نشست خبری با هشدار به دولت آمریكا و خائنان منطقه‌ای به آرمان قدس و فلسطین گفت: طرح معامله قرن و هر اقدام دیگری كه تأمین‌كننده خواسته‌های مشروع و بحق ملت فلسطین به‌ویژه بازگشت آوارگان و برگزاری انتخابات آزاد برای تعیین حق سرنوشت نباشد، هرگز قادر نخواهد بود این مسأله بزرگ جهان اسلام را حل كند.
وی ادامه داد: روز قدس، روز ابلاغ هشدار امت اسلامی به برخی كشورهای عربی به ویژه عربستان و امارات نسبت به برگزاری كنفرانس موهوم موسوم به «صلح به خاطر شكوفایی اقتصادی» در بحرین است كه با بازی كردن در زمین آمریكا، رژیم صهیونیستی، آرمان قدس و ملت فلسطین را پایمال نكند.
سردار شریف، برگزاری نشست بحرین را گامی مقدماتی و به منظور ارزیابی شرایط برای طرح معامله قرن خواند و گفت: در صورتی كه این اقدام با محكومیت و مخالفت گسترده امت اسلامی و آزادیخواهان و حق‌طلبان جهان مواجه شود، فروخواهد ریخت و به فرصتی برای تعمیق اراده فلسطینی و اسلامی برای سرعت بخشیدن به زوال قطعی غاصبان قدس شریف تبدیل خواهد شد.