موسسه جوان بازیگر   پیشكسوت

موسسه جوان بازیگر پیشكسوت


 از آن روزها بود كه نیمی از افراد گروه حسابی درگیر صفحه امروز بودند و نیم‌دیگر هم رفته بودند در فكر فردا و كارهای روزهای آینده. شرایط جوری شده بود كه فرصت داشتیم فكر فرداهای دیگر این هفته باشیم و چه اتفاقی از این بهتر... اما برایتان بگوییم ماجرا چه بود و چرا شرایط این‌طور شد. آگهی، صفحه 12 را دربست از ما گرفت و صفحات 10 و 11 هم آگهی داشتند. خلاصه كه محمدصادق علیزاده، همان دبیر همیشه در صحنه و فعال گروه كلی رفت و آمد و حرف زد كه‌ای بابا! ما امروز ویژه‌نامه داریم و این دو صفحه را بدون آگهی لازم داریم. نتیجه اش هم شد این كه آگهی‌ها را تقدیم كردیم به گروه دوست و همسایه‌مان سرویس رسانه، یعنی همان دوستان پرانرژی و فعالی كه هر روز برایتان اخبار حوزه رادیو و تلویزیون را پوشش می‌دهند و كلی گزارش و سوژه دست اول تقدیمتان می‌كنند. خلاصه كه این دو صفحه را از آگهی خالی كردیم و بچه‌ها سرگرم كار روی ویژه نامه امروز و نهایی كردن مطالبش شدند.
در دو صفحه 10 و 11 همكارانمان رفته اند سراغ موسسه فرهنگی و رسانه‌ای اوج. نام این موسسه چند سالی است خیلی شنیده می‌شود و در عرصه‌های مختلف هنری و فرهنگی فعالیت‌هایی داشته كه برخی از آنها موفق بوده‌اند و برخی هم در حد متوسط پیش رفته‌اند، اما در كل می‌توانیم بگوییم اوج، كارنامه قابل قبولی داشته است. این اظهارنظر ما اما موجب نشده وارد گفت‌وگو و اظهار نظرهای چالشی با اوج نشویم. به همین منظور علیزاده، دبیر گروه كه ابتدای مطلب هم ذكر خیرش رفت گفت‌وگوی صریح و بی‌پرده جام‌جم با یكی از مسؤولان سازمان هنری و رسانه‌ای اوج انجام داده كه می‌توانید بخوانیدش و ببینید چه كرده است.
البته كار صفحه به همین یك مطلب ختم نمی‌شود و همان‌طور كه گفتیم یك ویژه‌نامه مفصل است. ورق بزنید و ببینید در این صفحه‌ها چه كرده‌ایم.
در همین صفحه هم ساناز قنبری خبرنگار گروه سینما كه در مهربانی و آرامش هم زبانزد است و همیشه حواسش به بزرگ ترهای سینماست، تصمیم گرفته برود سراغ آنها كه روزی روزگاری نه‌چندان دور در سینما، تئاتر و تلویزیون نقش پررنگی داشته اند و حالا مدتی از آنها بی‌خبریم یا حضوری كمرنگ دارند.
او امروز رفته سراغ سیامك اطلسی تا ببیند این بازیگر در چه حال است و چه می‌كند. روزهایش دور از صحنه سینما چگونه می‌گذرد و زندگی‌اش حالا چه ریتمی دارد. خب... بعد از سال‌ها حضور پررنگ، حتما حالا و در سایه كم كاری‌اش ریتم زندگی برای او كه با هنر زیسته، حتما تفاوت‌هایی پیدا كرده است. بخوانید و ببینید بازیگر پیشكوست به قنبری چه گفته و چه نگاهی به شرایط امروز سینما دارد.