محصولات جذاب، باكیفیت و خلاقانه

محصولات جذاب، باكیفیت و خلاقانه


چابكی سازمان و استفاده از ایده‌های تازه از امتیازهای اصلی سازمان رسانه‌ای «اوج» است. یكی از امتیازهای اوج این است كه چابك، پرانرژی و جوان است. یك نهاد جوان، با مدیری جوان و پرانگیزه. بسیاری از نهادها و سازمان‌های فرهنگی فربه هستند، تحرك و تاثیری در فضای فرهنگی ندارند اما اوج به‌دلیل كوچك بودن، سریع گام برداشته و در مسیر فرهنگی، حركتی درست داشته است.
در اغلب آثاری كه توسط این سازمان ساخته شده، ایده‌های خلاقانه و توجه به نیازهای جامعه وجود دارد. ما با فقر ایده مواجهیم، دعوت به همكاری از جوانان و بسترسازی برای رشد آنها باعث شده محصولات اوج جذاب، باكیفیت و خلاقانه باشد. جوانانی كه مدیر و مسؤول در اوج هستند، به حوزه رسانه به عنوان شغل نگاه نمی‌كنند، این شوق آنان است كه عزم و اراده‌شان را  برای پیشرفت و حركت قوی‌تر می‌كند.
اغلب تمركز این دوستان روی موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بوده، بسیاری از تولیداتشان هم قابل توجه بوده است. جوانانی كه در این مجموعه كار كرده‌اند، چشم‌انداز درستی برای فعالیتشان در نظر گرفته و بر همین اساس حركت می‌كنند. آنچه در اوج اتفاق افتاده، محصول عشق و اعتقاد است. یكی دیگر از امتیازهای مجموعه رفتار فرهنگی مناسب با اهالی هنر و فرهنگ است. در یك سازمان فرهنگی، انتظار می‌رود فضایی فرهنگی حاكم باشد و اوج توانسته این قاعده را رعایت كند. اوج در دور تازه فعالیت‌هایش می‌تواند بیش از پیش به موضوع سریال‌سازی ورود كند. سریال مخاطب گسترده‌ای دارد و می‌تواند زیبایی‌ها و آداب و رسوم زندگی ایرانی را به تصویر بكشد. این روزها، جامعه پر از اخبار تلخ و سیاه است، اتفاق‌های خوب كمتر دیده و رسانه‌ای می‌شوند، اما جامعه نیاز دارد روحیه همدلی، ایثار و مهربانی‌هایی كه هنوز در ایرانی‌ها پررنگ است، ببیند.