كشف جسد مرد جوان در ارتفاعات دربند

كشف جسد مرد جوان در ارتفاعات دربند

همزمان با كشف جسد مرد جوانی در صخره‌ای صعب‌العبور در ارتفاعات كوهستانی دربند، دستور انتقال جسد با بالگرد امداد صادر شد.
 به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت21 جمعه سی و یكم خرداد امسال یكی از ماموران پلیس تهران در تماس با رحیم دشتبان، بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران او را در جریان كشف جسد مرد جوانی در ارتفاعات دربند قرار داد. با دستور بازپرس جنایی، تیمی از ماموران پلیس كوهستان و اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت برای بررسی ماجرا در آنجا حاضر شدند. در جریان تحقیقات معلوم شد كه مرد كوهنوردی ماجرای كشف جسد مرد 30 ساله را به پلیس خبر داده است. ماموران به تحقیق از او پرداختند كه وی گفت: برای كوهنوردی به ارتفاعات دربند آمده بودم. در طول مسیر وارد بخش صخره‌های ارتفاعات شدم و همین‌طور كه در حال بالا آمدن از صخره‌ها بودم، متوجه شدم در صخره رو‌به‌رویی جسد مرد جوانی افتاده است. سعی كردم جسد او را پایین بیاورم كه موفق نشدم، به همین خاطر با پلیس و امدادگران كوهستان تماس گرفتم.
ماموران با توجه به گفته‌های مرد كوهنورد به محلی كه او جسد را دیده بود، رفتند تا به كمك امدادگران و پلیس كوهستان بتوانند جسد را به دامنه كوهستان منتقل كنند اما در جریان بررسی‌ها از محل معلوم شد جسد مرد جوان در صخره‌ای افتاده كه بخشی از منطقه كوهستانی صعب‌العبور است و به‌راحتی تیم‌های امدادی نمی‌توانند وارد آنجا شوند.
قرار است تیمی از امدادگران با كمك بالگرد، جسد را از منطقه صخره‌ای خارج كرده و به پایین منتقل كنند. پرونده‌ای در این‌باره در شعبه‌دهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تشكیل شد و تحقیقات برای شناسایی هویت جوان فوت ‌شده و دیگر ابعاد پرونده ادامه دارد. 
واژگونی مرگبار اتوبوس 
واژگونی اتوبوس در مسیر بندرعباس - سیرجان نزدیك تونل «تنگ زاغ» به مرگ شش مسافر آن منجر شد. 
سرهنگ علی اسفندانی، فرمانده قرارگاه پلیس راه هرمزگان به سایت پلیس گفت: ساعت ۱۵ و ۳۳ دقیقه جمعه سی و یكم خرداد امسال اتوبوسی كه از شهرستان میناب به سمت مرز مهران در حركت بود تا مسافران خود را به كربلا منتقل كند، بعد از تونل تنگه‌زاغ واژگون شد‌. همزمان با حضور ماموران راهور و امدادگران اورژانس در محل حادثه معلوم شد دو مرد و یك زن در دم كشته شده‌اند. 
 وی افزود: 38 نفر مصدوم در بیمارستان‌های خاتم‌الانبیا، خلیج‌فارس، شهید محمدی بندرعباس و فاطمه الزهرا‌(س) حاجی‌آباد بستری شدند. حال سه نفر از آنها وخیم بود كه فوت كردند و تعداد قربانیان تصادف به شش نفر رسید‌. بررسی‌های پلیس راهور نشان می‌دهد راننده این اتوبوس هنگام سبقت به دلیل توجه نكردن به جلو با لبه پل برخورد كرد كه بعد از واژگون شدن، این تصادف مرگبار رقم خورده است.