آتش بازی در باشگاه استقلال

5 خرید جدید با پیراهن آبی عكس یادگاری گرفتند

آتش بازی در باشگاه استقلال

یكشنبه دوم تیرماه برای استقلال و استراماچونی روز مهم و به یاد ماندنی خواهد بود؛ آبی‌ها كه امید زیادی به قهرمانی در لیگ نوزدهم بسته‌اند، اولین جلسه تمرینی را از ساعت 17 و 30 دقیقه در زمین تهرانسر شروع كردند، اما روز مهم‌شان ساعاتی زودتر از آنچه پیش‌بینی می‌شد، آغاز شد. درست جایی كه مدیران استقلال تصمیم گرفتند از ساعات ابتدایی صبح خریدهای نهایی و قطعی خود را به هواداران معرفی كنند تا این بازیكنان با خیالی آسوده و اعتماد به نفس بالا به استقبال اولین تمرین بروند.
 ساعت 11:10
كمتر از دو دقیقه قبل باشگاه استقلال با انتشار عكسی روی صفحات خود در فضای مجازی خرید جنجالی محمد بلبلی را تایید كرد و گفت موفق شده قراردادی چهار ساله با هافبك تهاجمی 21 ساله فصل گذشته سپیدرود رشت عقد كند تا به این ترتیب او اولین خرید آبی‌ها در فصل جدید باشد. استقلال با این بازیكن جوان رویای داشتن قائدی و صیادمنش را دنبال می‌كند و باز هم تابستان خود را با یك خرید جوان شروع كرده است.
 ساعت 12:25
دومین خرید رونمایی شد؛ علی دشتی كه فصل گذشته گل فوق‌العاده‌ای به استقلال زده بود تا توانایی‌های خود را نشان دهد، به عنوان دومین خرید به هواداران معرفی شد؛ بازیكن كنگانی سابق پیكان، پارس جنوبی و سایپا كه قرار است در خط حمله و در پست وینگر به استقلال كمك كند.
 ساعت 13:31
استقلالی‌ها یك ساعت بعد از معرفی علی دشتی، میلاد باقری را به عنوان خرید جدید خود در خط دفاعی معرفی كردند. باقری 24 سال دارد و فصل گذشته در لیگ یك بوده و با پیراهن مس كرمان به میدان رفته و حالا قراردادی سه ساله با استقلال به امضا رسانده تا مهره جدید آبی‌ها در خط دفاعی باشد.
 ساعت ۱۴:۱۰
سیاوش یزدانی، مدافع دو فصل قبل تیم فوتبال سپاهان با امضای قراردادی رسما استقلالی شد و باشگاه دقایقی قبل با انتشار تصویر او و پیراهن آبی‌ها این خبر را اعلام كرد تا روز جذاب استقلالی‌ها ادامه داشته باشد.
 ساعت 14:30
استقلال دیروز به‌عنوان آخرین پروژه نقل و انتقالاتی خود در روز نخست قرارداد مسعود ریگی را هم امضا كرد، بازیكنی كه در پست هافبك دفاعی بازی می‌كند و باید با بازیكنان بزرگی در این پست رقابت كند. ریگی فصل قبل یكی از بهترین بازیكنان پدیده بود و باید در استقلال با بازیكنان بزرگی برای رسیدن به تركیب اصلی رقابت كند.