شبكه نهال با كوله‌ای پر از پویانمایی جذاب

شبكه نهال با كوله‌ای پر از پویانمایی جذاب


عناوین پنگوئن ببری، خرس‌های محافظ جنگل، كنام اژدها، پاندای كونگ‌فو كار - پنجه آتشین، نگهبانان شیردل، مهارت‌های زندگی، موش خبرنگار، ركاب زنان كوهستان، خانه ما، افسانه سه برادر، تعمیركاران، ریون ناقلای كوچولو و نیكو و شمشیر نورانی مجموعه‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی جدید شبكه نهال هستند.
مجموعه موش خبرنگارمحصول سال 2017 است كه با تكنیك دو بعدی رایانه‌ای ساخته شده و برای پخش در شبكه نهال آماده می‌شود. داستان این پویانمایی درباره موش بی‌باك، موش خبرنگاری است كه مسؤول بهترین روزنامه شهر است. او به همراه برادرزاده كوچكش رایانا، خواهرش تیا و كپل اتفاقات شهر را با وسواس بررسی می‌كنند و در پس خبرهای شهر رازهایی را می‌یابند كه هیچ‌كس قادر به پیدا كردنش نیست.
این مجموعه در 25 قسمت 12 دقیقه‌ای روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت 15 و 30 دقیقه از شبكه نهال پخش خواهد شد.
پویانمایی ركاب‌زنان كوهستان در 110 قسمت 22 دقیقه‌ای با موضوع ورزشی، نگاه خاص و متفاوتی نسبت به ورزش دوچرخه‌سواری دارد. داستان این مجموعه درباره پسری با اعتمادبه‌نفس كم بوده كه پس از پیوستن به باشگاه دوچرخه‌سواری و پیدا كردن استعدادش در این رشته خود را می‌یابد و در مسابقات حرفه‌ای دوچرخه سواری شركت می‌كند. این سریال روزهای زوج ساعت 17 و 30 دقیقه و بازپخش شب بعد ساعت 23 از شبكه نهال پخش می‌شود.
مجموعه افسانه سه برادر در 52 قسمت 20 دقیقه‌ای با تكنیك دوبعدی و افكت‌های سه‌بعدی ساخته شده است. داستان این پویانمایی بر اساس یك رویداد تاریخی مربوط به قرن‌ها قبل در كشور چین است كه از جنگ‌های داخلی این امپراتوری پرقدرت می‌گوید. در این میان سه برادر لیوبی، شانگ‌فی و گوان‌یو با اتحاد و همبستگی خود تلاش می‌كنند تا كشور خود را از هرج‌ومرج نجات دهند. تاكنون بر‌اساس داستان این مجموعه، چند نسخه مختلف از پویانمایی دوبعدی، عروسكی تك‌فریم، انواع بازی‌های رایانه‌ای و... در دسترس علاقه‌مندان قرارگرفته است. این مجموعه روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت 18 و 30 دقیقه از شبكه نهال پخش خواهد شد.
سریال جدید نیكو و شمشیر نورانی در 13 قسمت 25 دقیقه‌ای با تكنیك دوبعدی رایانه‌ای ساخته شده است‌. داستان این پویانمایی درباره پسر نوجوانی به نام نیكوست كه مأموریت دارد در سرزمین نور، به‌وسیله شمشیر نورانی‌اش تاریكی و پلیدی را شكست دهد و نور را برای همیشه حكمفرما كند. این مجموعه روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت 17‌و 30 دقیقه از شبكه نهال پخش خواهد شد.
مجموعه ریون ناقلای كوچولو محصول سال 2016 است كه با تكنیك دو‌بعدی رایانه‌ای برای پخش از شبكه نهال آماده می‌شود. داستان این پویانمایی درباره رِیوِن، كلاغ بازیگوشی است كه همراه بهترین دوستانش در جنگل ماجراجویی می‌كند. ریون با همه اهالی جنگل دوست است. او قلب مهربانی دارد و حتی با لنگه جوراب قرمزی كه به پایش هست هم ارتباط خاصی دارد. ریون هر روز با دوستانش یك ماجرای جدید می‌سازد. این مجموعه روزهای فرد ساعت 15 و 30 دقیقه از شبكه نهال پخش می‌شود.