بشار رسن: طلبم را بدهند به پرسپولیس برمی‌گردم

بشار رسن: طلبم را بدهند به پرسپولیس برمی‌گردم

هافبك عراقی تیم فوتبال پرسپولیس همچنان برای بازگشت به جمع سرخپوشان امروز و فردا می‌كند. او هفته قبل در ایران حضور داشت و حتی با ایرج عرب و دو نفر دیگر از مدیران باشگاه جلسه‌ای برگزار كرد ولی در نهایت به نتیجه‌ای نرسید و راهی كشورش شد. دقیقا در همین روزها خبر رسید یك باشگاه اماراتی، دو باشگاه قطری، یك باشگاه از سوپرلیگ تركیه و البته الاهلی عربستان با هدایت برانكو ایوانكوویچ خواهان عقدقرارداد با این بازیكن هستند. آنها حتی پیشنهادهای خود را به مدیربرنامه‌های عراقی این بازیكن ارائه كردند اما بشار دلش در پرسپولیس است و می‌خواهد در این تیم برای فصل آینده نیز بماند هر چند مشكلات آن قدر زیاد شده كه خبری از توافق قطعی نیست.
بشار در این مورد به جام‌جم گفت: «دلم می‌خواهد در پرسپولیس بازی كنم و به احتمال زیاد فصل آینده در پرسپولیس خواهم بود. البته این نظر من است. باشگاه هم باید نظر نهایی خود را اعلام كند. شرایطی كه بین من و مسؤولان باشگاه توافق شده، كاملا مشخص است اما آنها جوابی ندادند و هنوز هیچ چیز مشخص نیست.»
بشار اضافه كرد: «برای فصل آینده توافق كردیم ولی مسؤولان باشگاه باز هم گفتند نیاز به مذاكره است. دوباره برای مذاكره به تهران برگشتم و حرف زدیم ولی همان طور كه گفتم، چیزی در مورد آینده مشخص نیست. ان‌شاءا... كه بتوانم در پرسپولیس بمانم ولی من تنها تصمیم گیرنده در این موضوع نیستم و مسؤولان باشگاه نیز باید تصمیم بگیرند. شاید مشكل اصلی بر سر رقم قرارداد باشد چون در سایر موارد به توافق كامل رسیدیم و من همه شروط را قبول كردم.»
این بازیكن ادامه داد: «با این‌كه مذاكراتی داشتیم ولی هنوز به توافق كامل نرسیدیم. این را هم بگویم كه از فصل قبل هنوز ۴۰ درصد از مطالباتم را نداده‌اند. یعنی تقریبا نیمی از قرارداد فصل قبل من باقی مانده و با این حال، باید برای فصل جدید هم بخشی از قرارداد را دریافت كنم. شرایط مالی واقعا سخت است ولی من گفتم اگر شرایط مهیا شود، باز هم در پرسپولیس می‌مانم چون هواداران را دوست دارم و می‌دانم آنها هم مرا دوست دارند.»