فدراسیون كشتی همچنان روی پل حاشیه!

فدراسیون كشتی همچنان روی پل حاشیه!



در شرایطی كه خیلی‌ها منتظر برگزاری انتخابات فدراسیون كشتی هستند، هنوز حتی بعضی از نامزدهای این فدراسیون هم تایید صلاحیت نشده‌اند چه برسد به این‌كه تاریخی برای برگزاری این مجمع مشخص شده باشد. این اتفاق در حالی افتاده است كه رضا صالحی‌امیری، رئیس كمیته ملی المپیك روز گذشته و در جمع خبرنگاران از قولی كه به لالوویچ داده بود حرف زد و گفت: «ما به رئیس فدراسیون جهانی قول داده‌ایم كه تا اواسط تیرماه انتخابات كشتی برگزار شود. اگر این اتفاق نیفتد باید تصمیم دیگری گرفته شود.» صالحی امیری در شرایطی این حرف را زد كه روز گذشته او و وزیر ورزش در نشستی مشترك درباره فدراسیون كشتی بحث و تبادل‌نظر كردند.
از طرفی بهروز نعمتی، سرپرست فدراسیون كشتی هم با بیان این‌كه هنوز تایید صلاحیت سه نفر از نامزدها نیامده است گفت: «تا به امروز همچنان نتایج تأیید صلاحیت سه نامزد نامدار ریاست كشتی، علیرضا دبیر، امیررضا خادم و عباس جدیدی از سوی مراجع ذی‌صلاح به‌دست ما نرسیده و ما به محض دریافت این نتایج برای برگزاری انتخابات وارد عمل خواهیم شد.»
وی در واكنش به احتمال برگزاری انتخابات مجمع فدراسیون كشتی بعد از رقابت‌های جهانی گفت: «ما تصمیم‌گیرنده نیستیم و باید به‌عنوان مجری انتخابات همچنان منتظر تأیید صلاحیت نامزدها باشیم تا انتخابات را برگزار كنیم.» به عقیده بسیاری از اهالی و كارشناسان كشتی ادامه روند بلاتكلیفی در برگزاری انتخابات از سوی وزارت ورزش این شائبه را به‌وجود آورده كه گویا متولیان ورزش قصد دارند با توجه به رد صلاحیت نامزدهای اصلی، امور فدراسیون كشتی را همچنان با سرپرست كنونی اداره كنند. به این ترتیب هیچ بعید نیست بهروز نعمتی همچنان بر صندلی ریاست فدراسیون جلوس كرده و برای مدت طولانی‌تری سكاندار كشتی ایران باقی بماند.