فیلمنامه فصل ۳ از سرنوشت بازنویسی می‌شود

فیلمنامه فصل ۳ از سرنوشت بازنویسی می‌شود

اكبر تحویلیان در گفت‌وگو با صبا درباره آخرین وضعیت سریال
«از سرنوشت» كه تهیه‌كنندگی آن را به‌عهده دارد این‌گونه عنوان كرد: تصویربرداری فصل اول به كارگردانی محمدرضا خردمندان در ۱۵ قسمت به پایان رسیده است و در حال حاضر در مرحله تدوین قرار دارد.
وی افزود: همچنین تصویربرداری فصل دوم از سرنوشت به كارگردانی علیرضا بذرافشان ادامه دارد. تهیه‌كننده از سرنوشت درباره تصویربرداری فصل سوم و زمان آغاز آن گفت: با وجود آن‌كه كارگردان فصل سوم تقریبا مشخص شده ولی این بخش به بازنویسی فیلمنامه طبق نظر كارگردان نیاز دارد و در مرحله نشست‌های نویسندگان با كارگردان هستیم.
سریال ۵۰ قسمتی از سرنوشت توسط جمعی از نویسندگان شامل محمد محمود سلطانی، روح‌ا... صدیقی، سارا خسروآبادی و مسعود كرمی به نگارش درآمده است و برای گروه فیلم و سریال شبكه دو سیما تولید می‌شود. سریال از سرنوشت به كارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان در سه فصل برای پخش از شبكه دو سیما تهیه می‌شود.
قصه از سرنوشت درباره سرنوشت دو كودك از سنین كودكی تا جوانی است و زندگی آنها را در پرورشگاه نشان می‌دهد. محوریت این سریال امیدبخشی و تلاش برای رسیدن به آمال و آرزوهاست.
راستین عزیزپور، امیررضا فرامرزی، دو بازیگر فصل كودكی هستند و دارا حیایی و كیسان دیباج ادامه نقش آنها را در سنین جوانی بازی می‌كنند. فاطیما بهارمست، مرضیه موسوی از بازیگران جوان این سریال هستند. حسین پاكدل، پوریاپورسرخ، لیلا بلوكات، مجید واشقانی، حبیب دهقان نسب، شبنم فرشادجو، میترا رفیع و ... از  دیگر بازیگران این سریال هستند.