نَقل

نَقل


نسرین نصرتی بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر در گفت‌وگو با صبا درباره اولین تجربه داوری خود در مسابقه «چهار، سه، دو، یك» كه سری جدید آن از اول فصل تابستان روی آنتن شبكه چهار سیما رفته است، توضیح داد:
زمانی كه از جانب حسین مروی تهیه‌كننده مسابقه دعوت شدم اگرچه داوری در كنار افرادی كه سال‌ها در حوزه فیلمسازی فعالیت كرده‌اند و از مدرسان این حرفه محسوب می‌شوند، برایم سخت بود اما برایم به عنوان یك بازیگر كه صرفا بازی می‌كنم تجربه خوب و بی‌نظیری بود.
شركت‌كنندگان مسابقه، دانش و اطلاعات زیادی در زمینه هنرهای نمایشی دارند و من احساس
 كردم كسانی كه با هــــــم رقابت می‌كنند افراد  قابــــــل و مســــــــــــــــــتعدی هســــــــــــتند كــــــــه انــــــــــگیزه بالایی
نیز دارند.
روزهایی كه من برای ضبط برنامه حضور داشتم دانش، توانمندی و مطالعه شركت‌كنندگانی كه در برنامه حضور پیدا می‌كردند گاهی باعث غافلگیری من نیز می‌شد و به عنوان داور بسیار از آنها یاد گرفته‌ام.
مسابقه چهار، سه، دو، یك استانداردی را در نظر گرفته كه باعث می‌شود هركس وظیفه خودش را بداند و در جایگاه مناسب قرار بگیرد.
برگزاری مسابقه چهار، سه، دو، یك باعث حضور افرادی شده كه برای شركت در مسابقه از شهرستان‌های دور آمده‌اند.
متاسفانه می‌شنویم آن‌گونه كه باید شرایط كشف استعداد در حوزه‌های مختلف در شهر خودشان مانند تهران مهیا نیست و آنها با شركت در مسابقه توانسته‌اند خود را محك بزنند.
حدود سه ماه است كه درگیر نمایش «پدر/ مادر» دوگانه‌ای به نویسندگی فلوریان زلر و كارگردانی رضا احمدی هستم و در حال حاضر به طرح جدید تلویزیونی فكر نمی‌كنم.
«چهار، سه، دو، یک» به تهیه کنندگی حسین مروی کاری از گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است
 و به صورت هفتگی دوشنبه و سه شنبه ساعت ۲۱ پخش و روز بعد ساعت ۵ بامداد بازپخش
می شود.