جنایت هولناك  پسر سلاخ

جنایت هولناك پسر سلاخ

پسر افغان كه همكار ایرانی خود را به طرز هولناكی به قتل رسانده است، در جلسه محاكمه مدعی شد مقتول مهدور الدم بوده است.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، بامداد هشتم خرداد ۹۵ سر بریده یك مرد در كانال آبی در رباط كریم پیدا شد و پلیس را برای رازگشایی جنایت فجیع به تكاپو انداخت.پلیس به بررسی پرداخت و در فاصله ۲۰۰ متری ازمحل پیدا شدن سر بریده با یك پراید سفید روبه رو شد كه جسد بدون سر یك مرد در آن قرار داشت. جسد برای شناسایی هویت به پزشكی قانونی منتقل و با آزمایش‌های تكمیلی مشخص شد جسد متعلق به مرد ۲۷ ساله‌ای به نام مصطفی است كه از مدتی پیش در یك كشتارگاه در رباط كریم مشغول به كار بوده است.
پلیس در نخستین گام از تحقیقات به بازجویی از همكاران مصطفی پرداخت و دریافت این مرد ۲۸ ساله با تعدادی از كارگران افغانی نوجوان در ارتباط بوده است .به این ترتیب چندین مظنون بازداشت شدند .دو ماه از جنایت تكان‌دهنده گذشته بود كه یكی از كارگران كشتارگاه به نام عزیز ۱۷ ساله لب به اعتراف گشود و پرده از جنایت وحشتناك برداشت. وی در بازجویی‌ها انگیزه جنایت را رهایی از سلطه گری‌های مرد آزارگر اعلام كرد و به بازسازی صحنه جرم پرداخت.
عزیز در شعبه پنجم دادگاه كیفری یك استان تهران پای میز محاكمه ایستاد.
در آن جلسه پدر و مادر قربانی برای متهم نوجوان حكم قصاص خواستند. خواهر قربانی گفت: این پسر نوجوان همیشه چاقو همراه داشته است.این موضوع را دوستانش نیز تایید می‌كنند. او به خاطر اختلاف مالی با برادرم دست به این قتل زده و حالا با دروغگویی قصد گمراه كردن پلیس را دارد. به همین خاطر باید قصاص شود. سپس عزیز به دفاع پرداخت و گفت: من و مصطفی با هم همكار بودیم. او یك روز مرا آزار داد و از من فیلم گرفت. او تهدیدم می‌كرد اگر به خواسته اش تن ندهم فیلمم را پخش می‌كند. من از این وضعیت خسته شده بودم و می‌دانستم مصطفی مستحق مرگ است و باید كشته شود. به همین خاطر آخرین بار وقتی سوار ماشینش شدم او را كشتم و با كارد سلاخی سرش را بردیم و به كانال آب انداختم. 
در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و عزیز را به قصاص محكوم كردند، اما این حكم در دیوان عالی كشور تایید نشد. قضات دیوان عالی كشور اعلام كردند عزیز به‌خاطر اعتقاد به مهدورالدم بودن قربانی، وی را كشته و از این رو لازم است این موضوع بار دیگر بررسی و وی بار دیگر از خود دفاع كند.
به این ترتیب عزیز دیروز در شعبه چهارم دادگاه كیفری یك استان تهران از خود دفاع كرد.در ابتدای جلسه بار دیگر اولیای‌دم برای وی حكم قصاص خواستند. سپس وی به تشریح جزئیات ماجرا پرداخت و گفت: پدرم بیمار بود و وضع مالی خوبی نداشتیم .چون پدر و مادرم افغان هستند با آن‌كه در ایران به دنیا آمدم اما نتوانستند برایم شناسنامه بگیرند. من به ناچار درسم را رها كردم و در كشتارگاه مشغول به كار شدم. مصطفی یك روز به بهانه‌ای مرا سوار ماشینش كرد تا با هم به تفریح برویم اما آبمیوه مسموم به من خوراند كه بیهوش شدم. وقتی به هوش آمدم متوجه شدم او مرا آزار داده است.مصطفی تهدید كرده بود اگر در این باره با كسی حرفی بزنم فیلم سیاهی را كه از من گرفته پخش می‌كند و آبرویم را می‌برد.به همین خاطر همیشه از مصطفی می‌ترسیدم. چند بار از او خواستم فیلم را به من برگرداند اما قبول نكرد.
وی در تشریح جزئیات جنایت گفت: آخرین بار با او قرار گذاشتم تا فیلم را از او پس بگیرم. مصطفی با ماشین پراید دنبالم آمد و من روی صندلی عقب ماشین نشستم اما در ماشین بار دیگر پیشنهاد بی شرمانه‌اش را مطرح كرد كه با او درگیر شدم. من از ترسم چاقو همراه داشتم كه یك ضربه به گردن او زدم. من كه ترسیده بودم با چاقوی سلاخی سرش را از بدنش جدا كردم و آن را داخل كانال آب انداختم. من تلاش كردم گوشی‌ تلفن همراه را كه با آن از من فیلم گرفته بود پیدا كنم اما فیلم را به دست نیاوردم.
وی كه سرش را پایین انداخته بود گفت: مصطفی مهدورالدم و مستحق مرگ بود. 
در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر كنند.