سری جدید برنامه «پایان ناباروری» از مرداد

سری جدید برنامه «پایان ناباروری» از مرداد


فصل جدیدی از برنامه تركیبی «پایان ناباروری» به تهیه‌كنندگی مرجان بیات از 5 مرداد به صورت هفتگی شنبه‌ها ساعت 19 از شبكه چهار سیما پخش می‌شود.
به گفته بیات تهیه‌كننده برنامه، این برنامه به صورت تولیدی روی آنتن می‌رود و طراحی دكور انجام شده و از پنجشنبه 27 تیرماه ضبط آن آغاز می‌شود.
بیات درخصوص موضوعات این برنامه تخصصی و اجرای آن گفت: اجرای این برنامه را مینا هاشمی و دكتر محمدكیاسالار برعهده دارند و در آن به ناباروری و سیاست‌های جمعیتی، علت‌های ناباروری، روش‌ها و فناوری‌های درمان ناباروری، معرفی تكنیك‌های نوین درمان ناباروری كه حاصل تلاش محققان پژوهشگاه و مركز درمان ناباروری ابن‌سینا است، سقط مكرر، اندومتریوز، اهدای تخمك و جنین، نقش ژنتیك در درمان ناباروری و ابعاد اجتماعی، روانشناختی، حقوقی و اخلاقی ناباروری و روش‌های درمان‌ آن پرداخته می‌شود.
تهیه‌كننده پایان ناباروری درخصوص تفاوت‌های سری جدید این برنامه با برنامه‌های گذشته گفت: ما در سری جدید برنامه تلاش می‌كنیم علاوه‌بر پرداختن به مسائل پزشكی به نگرش جامعه به معضل ناباروری و رگه‌های اجتماعی این موضوع بپردازیم. به همین منظور در حال تهیه مستندهایی هستیم كه در آن با خانواده‌هایی كه درگیر مشكل ناباروری بوده و درمان شده‌اند گفت‌وگو کرده و در برنامه در كنار مباحث پزشكی پخش می‌كنیم.
بیات افزود: پایان ناباروری در 20 قسمت 50‌دقیقه‌ای در گروه دانش شبكه چهار سیما با مشاركت پژوهشگاه و مركز درمان ناباروری ابن‌سینا تولید می‌شود و قرار است از 5 مرداد به صورت هفتگی شنبه‌ها ساعت 19 از شبكه چهار سیما پخش شود.