جشنواره پویانمایی 99 به نام هرمزگان ثبت شد

جشنواره پویانمایی 99 به نام هرمزگان ثبت شد



معاون امور استان‌های رسانه ملی با معرفی هرمزگان به‌عنوان سومین میزبان جشنواره پویانمایی گفت: اولویت‌مان در صدا و سیما ایجاد رونق در استان‌های مرزی است.
به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان‌ها، تفاهم‌نامه سومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسكی میان معاونت امور استان‌های صدا و سیما و استاندار هرمزگان امضا و استان ساحلی هرمزگان به‌عنوان سومین میزبان این جشنواره معرفی شد.
علی دارابی، معاون امور استان‌های رسانه ملی در این نشست با تشریح دستاوردهای دومین جشنواره ملی پویانمایی كه دو هفته قبل در كرمانشاه برگزار شده بود، گفت: در كنار برگزاری جشنواره اهداف متعددی را دنبال می‌كنیم كه یكی از آنها كمك به توسعه استان‌های میزبان است.دارابی با بیان این‌كه اولویت رسانه ملی توسعه استان‌های مرزی است، گفت: انتخاب هرمزگان از این جهت بسیار اهمیت دارد.
معاون امور استان‌های رسانه ملی این خبر را اعلام كرد و گفت: جشنواره پویانمایی سال 99 به‌دلیل تلاقی با ایام محرم و صفر نیمه دوم سال برگزار خواهد شد كه به‌دلیل آب و هوای مفرح هرمزگان در آن فصل قابل توجه است.
فریدون همتی، استاندار كرمانشاه نیز در این نشست با استقبال از برگزاری این جشنواره در استان هرمزگان گفت: تمام تداركات لازم را برای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره انجام خواهیم داد.