بیرانوند هوایی شده است!

پس از بازی ضعیف بیرانوند مقابل سایپا، شایعات درباره او به اوج رسیده است

بیرانوند هوایی شده است!

علیرضا بیرانوند در دیدار پرسپولیس مقابل سایپا عجیب‌ترین اشتباه ممكن را مرتكب شد و روی پاس به عقب احمد نوراللهی، نتوانست واكنش خوبی انجام بدهد.
در اواسط نیمه دوم دیدار با نارنجی‌پوشان تهران در چارچوب جام شهدا كه عصر چهارشنبه در ورزشگاه شهدای شهر قدس، رقم خورد، بیرانوند روی هر دو گل خورده تیمش مقصر بود تا سرخپوشان بازنده آن بازی باشند.
بعد از آن بازی، مسائل زیادی در مورد مدل گل‌هایی كه پرسپولیس دریافت كرد، مطرح شد و خیلی‌ها، بی‌انگیزگی بازیكنان یا شرایط خاص در بازی‌های تداركاتی را دلیل اصلی شكست سرخپوشان با هدایت گابریل كالدرون دانستند. در همین رابطه اطرافیان به باشگاه معتقدند این موضوع، ارتباط مستقیمی به شرایط روحی و روانی بیرانوند دارد. واقعیت اینجاست كه او طی دو ماه گذشته با هفت هشت پیشنهاد عالی برای بازی مواجه شد اما مدیران باشگاه اجازه خروج به بیرانوند ندادند.
مهم‌ترین پیشنهاد علیرضا مربوط به یك باشگاه روسیه‌ای بود كه می‌خواست برای جذب این بازیكن، شش میلیون دلار برای دو  فصل پرداخت كند اما حاضر به پرداخت پول بابت رضایتنامه‌اش به باشگاه پرسپولیس نبود. از سوی دیگر، یك باشگاه ژاپنی، دو باشگاه پرتغالی، یك باشگاه فرانسوی، دو باشگاه انگلیسی و چند پیشنهاد از بلژیك، هلند، تركیه و قبرس به‌دست بیرانوند رسید كه باشگاه پرسپولیس با هیچ یك از این پیشنهادها كنار نیامد و بیرانوند را در پرسپولیس حفظ كرد. آنها وقتی موفق به جذب دوباره وحید امیری شدند، تا حد زیادی، خیالشان بابت ادامه حضور بیرانوند در تیم نیز راحت شد زیرا علیرضا رابطه صمیمانه‌ای با وحید دارد و وقتی امیری در پرسپولیس باشد، او هم نمی‌رود. از سوی دیگر، بیماری‌ای كه گفته می‌شود برای پدر همسر بیرانوند رخ داده، او را از رفتن به آن سوی مرزها منصرف كرد.
این موضوع را فقط نزدیكان به بیرانوند می‌دانند و معتقدند اگر این بیماری در میان نبود، علیرضا خیلی زود به خارج از كشور می‌رفت و لژیونر می‌شد. او بدشانس هم بود زیرا فصل قبل از باشگاه گالاتاسرای تركیه پیشنهاد همكاری دریافت كرد و وقتی موفق به اخذ رضایت از مدیران باشگاه برای جدایی نشد، از طرف تركیه‌ای قول گرفت در تابستان بعدی یعنی همین حالا و در فصل نقل و انتقالات كنونی، راهی این باشگاه شود ولی مدیران گالا از كادر دروازه بان‌های خود رضایت كامل دارند و دیگر سراغ بیرانوند
نیامدند.
حالا بحث حضور در باشگاه تورینو مطرح شده و این بحث به قدری جدی است كه اگر باشگاه پرسپولیس راضی به دریافت همان 700 هزار دلار بابت رضایتنامه شود، علیرضا با یك امضا، راهی ایتالیا می‌شود و بعد از سال ها، كشورمان یك لژیونر به سری A هدیه می‌دهد. به همین علت می‌گویند بیرانوند هوایی شده و اگر تا روز یكشنبه (فردا) بتواند مجوز خروج از پرسپولیس با پرداخت رضایتنامه را بگیرد، زندگی جدیدی را آغاز خواهد كرد. شاید بازی ضعیفی كه برابر سایپا به نمایش گذاشت، آخرین باری باشد كه با پیراهن پرسپولیس به میدان رفت و پس از آن، باید با سیریگو، دروازه بان ملی پوش تورینو
مبارزه كند.