حق با شماست

حق با شماست

 #دارو _ نایاب
قلندری از تهران:
 بعضی از داروهای پرمصرف مانند پماد آلفا كه كاربرد درمان سوختگی دارد، اخیرا در داروخانه‌ها نایاب و گران شده است.

 # کارتن ‌_خواب
طاهری از تهران:
كوچه‌های خیابان ناصر خسرو پاتوق داروفروشان، معتادان و كارتن‌خواب‌ها شده است، چرا مسؤولان محترم نسبت به پاكسازی دائم این مناطق اقدامی اساسی صورت نمی‌دهند؟ اگر این مسائل  در یكی از محلات شمالی تهران اتفاق می‌افتاد به همین نحو به آن رسیدگی می‌شد؟

 # لبنیات _ پَر
جلیلی از تهران:
لبنیات برای كودكان و نوجوانان بسیار مفید است و باعث جلوگیری از پوكی استخوان در آینده می‌شود ولی با گرانی روزانه محصولات لبنی خطر سلامت در كمین مردم است.

 #قبض_ گاز
مدرسی  از تهران:
در تابستان استفاده از گاز شهری در منازل به حداقل می‌رسد و در نتیجه مبلغ قبوض مانند همیشه ناچیز است، ولی اخیرا قبض گاز بنده به مبلغ یكصد هزار تومان صادر شده كه به نظر می‌رسد اشتباهی در خواندن كنتور صورت گرفته است. از اداره محترم گاز منطقه درخواست رسیدگی دارم.

 # پیاده‌رو _ خودرو
ممقانی از كرج:
بیشتر پیاده‌روهای چهارراه گلزار شرقی در 45متری گلشهر در تصرف خودروهاست و راه عبورومرور عابران را مسدود کرده‌اند. از شهرداری و پلیس راهور درخواست رسیدگی دارم.

 # گرانی_ ثابت
 مولوی از تهران:
انواع كنسروها، رب گوجه‌فرنگی و مربا كه در دوره‌ای به علت گران شدن مواد اولیه مانند شكر و گوجه گران شده بودند، چرا با كاهش قیمت مواد اولیه‌شان، كاهش قیمت نداشته‌اند؟

 #ترافیک_ زیرگذر
علیان از تهران:
توقف تاكسی‌ها بعد از زیرگذر میدان امام حسین (ع) به سمت غرب باعث ترافیك و سدمعبر می‌گردد.

 # وانت_ دوره‌گرد
دستجردی از تهران:
حضور وانت‌بارهای میوه‌فروش در بزرگراه یاسینی زیر پل باقری با توجه به توقف خودروهای عبوری باعث ترافیك و كندی حركت خودروها می‌شود.