کالدرون برای قهرمانی آمده  است

نادری: پرسپولیس در هر پست 2 بازیكن فوق‌العاده دارد

کالدرون برای قهرمانی آمده است

حفظ محمد نادری برای پرسپولیسی‌ها به‌عنوان یك پروژه مهم تلقی می‌شد. این بازیكن در دفاع چپ عملكرد خوبی داشت و توانست اعتماد هواداران را جلب كند، اما با باشگاه كورتریك بلژیك قرارداد داشت و نمی‌توانست در مورد آینده كاری‌اش تصمیم بگیرد. به همین علت خودش نیز تلاش كرد تا در پرسپولیس بماند. البته حضور او، شكل و شرایط خاصی دارد چون با قرارداد قرضی در جمع سرخپوشان ماند، ولی به هر حال تا پایان فصل پرسپولیسی است. با او برای دقایقی به صحبت پرداختیم كه می‌خوانید:

 شرایط پرسپولیس نگران‌كننده به نظر می‌رسد. داخل تیم هم چنین نگاهی وجود دارد؟
نمی‌توان با دو بازی تداركاتی چنین مسائلی را مطرح كرد. البته هواداران حق دارند كه تیم‌شان را همیشه برنده ببینند. بالاخره پرسپولیس یك نام بزرگ برای فوتبال ایران است، اما نباید نگران آینده تیم باشید چون ما وضعیت خوبی داریم و با شروع لیگ، می‌توانیم كارهای بزرگی انجام بدهیم.
 این دو بازی به پرسپولیس كمكی هم كرد؟
صد‌درصد همین‌طور است. هم بازیكنان از تفكرات گابریل كالدرون شناخت بیشتری پیدا كردند و هم او توانست بازیكنان را بهتر بشناسد. در طول دوران بدنسازی نیز در شرایط بازی قرار گرفتیم كه برای همه ما مفید بود. با این وضعیت می‌توانیم بهتر و روان‌تر به لیگ برگردیم. این موضوع برای همه ما مهم بود.
 كالدرون را چطور ارزیابی می‌كنی؟ می‌تواند در پرسپولیس موفق باشد؟
بله، او برای موفقیت آمده و می‌بینید كه در مصاحبه‌‌هایش نیز از كسب قهرمانی‌های بعدی صحبت می‌كند. این یعنی او انگیزه و توان بالایی دارد و برای همین در تهران است. كالدرون یك مربی آرام و حرفه‌ای است كه تلاش می‌كند با تمرینات متنوع، ما را در شرایط بازی قرار بدهد. خواسته‌های تاكتیكی او در عین سادگی، پیچیده است و می‌توانیم با وجود او برای قهرمانی‌های بیشتر هم تلاش كنیم.
 شرایط خودت چطور است؟ می‌توانی روند خوبی كه داشتی را ادامه بدهی؟
در نیم‌فصل دوم كه به پرسپولیس آمدم، خیلی زود به جمع بازیكنان تركیب اصلی اضافه شدم و این شانسی بود كه به من رسید تا خودم را نشان بدهم. خدا را شكر كه خیلی زود با سایر بازیكنان هماهنگ شدم و توانستم در تركیب اصلی جایم را پیدا كنم. این شرایط در كنار برنامه‌های تاكتیكی برانكو به من كمك كرد تا عملكرد خوبی داشته باشم. در فصل آینده نیز، به همین شكل كار را دنبال می‌كنم. می‌خواهم یكی از بازیكنان اصلی و قابل اعتماد پرسپولیس باشم.
 به نظر می‌رسد كار سختی برای حضور در تركیب اصلی داشته باشی!
بله، همه بازیكنان پرسپولیس در بهترین وضعیت خود هستند و همین امر، رقابت برای رسیدن به تركیب اصلی را خیلی سخت می‌كند، اما من هم آماده‌ام تا خودم را اثبات كنم. ما یك تیم هستیم و همه بازیكنان با هم رفاقت دارند و باید در عین رفاقت، رقابت را هم حفظ كنیم.
 با این همه بازیكن در پرسپولیس باید فصل موفقی رقم بخورد؟
همان‌طور كه گفتم تیم مان واقعا خوب است. امیدواریم یك قهرمانی دیگر را تجربه كنیم و با بهترین شرایط ممكن فصل را شروع كرده و به پایان برسانیم. در هر پست حداقل دو بازیكن فوق‌العاده در تیم‌مان داریم و همین امر كمك می‌كند تا به خواسته‌هایمان نزدیك شویم. پرسپولیس تیم بزرگی است و با حمایت هواداران می‌تواند شرایط بهتری در فصل آینده داشته باشد. قصدمان این است كه روند خوب سال‌های اخیر را ادامه بدهیم و خاطرات زیبایی در ذهن طرفداران پرسپولیس بسازیم. البته از آنها هم توقع داریم درست مثل سال‌های قبل از ما حمایت كنند.
 بهترین اتفاق ممكن در این ماه‌ها دعوت تو به تیم ملی بود. فكر می‌كنی این روند ادامه داشته باشد؟
این آرزویی بود كه همیشه آن را دنبال می‌كردم و خدا را شكر كه توانستم به این آرزو برسم. برنامه‌ریزی كرده‌ام تا با بازی‌های موثر، در اردوی تیم ملی بمانم. تصورم این است كه مارك ویلموتس باز هم به بازیكنان جوان مثل من شانس حضور در تیم ملی را بدهد. البته این موضوع به خودم نیز بستگی دارد، زیرا باید به اندازه كافی خوب باشم تا در اردو بمانم.