مباركه مسعودخان!

مباركه مسعودخان!


روز بی‌دبیر. خودتان ببینید چه روز سختی است. محمدصادق علیزاده وقتی هست، آن‌قدر مسؤولیت همه چیز را می‌پذیرد كه خیال همه‌مان حسابی راحت است، البته سوءتفاهم نشود، ما هم از آن بی‌مسؤولیت‌هاش نیستیم! اما بالاخره علیزاده كه باشد جور دیگری خیالمان راحت است‌. با احساس مسؤولیت بیشتری دست به كار شدیم و این هم نتیجه‌اش. چهارصفحه حسابی خواندنی و زیبا كه می‌تواند شما را مشغول مهم‌ترین اتفاقات و بهترین خبرها كند.
اول از همه برویم سراغ آخرین صفحه كه چند روزی هم گروه حسابی مشغولش بود. چند عشق مسعود كیمیایی و چند منتقدش بارها به بهانه صفحه‌ای كه ساناز قنبری تدارك می‌دید با هم بحث كردند. هر چه بود، اما منتقد و غیرمنتقد به او ارادت دارند و از همین جا می‌گویند تولدت مبارك آقای کیمیایی. خب دیگر ماجرا لو رفت... كیمیایی امروز 78 ساله می‌شود و قنبری هم به همین بهانه رفته سراغ سعید پیردوست كه رفیق و بازیگر فیلم‌های اوست و مفصل با هم درباره این كارگردان حرف زده‌اند.
در صفحه 9 امروز همكارمان زینب مرتضایی‌فرد رفته بود سراغ دابسمشی كه از بچه‌های گروه جهادی اصفهان در مناطق محروم سیستان و بلوچستان منتشر شده است. اگر این تصاویر كوتاه را ندیده‌اید بشتابید و حال‌تان را از این رو به آن رو كنید. مشخص است كه این لحظه‌ها با دوربین یك گوشی موبایل معمولی گرفته شده، اما حالی دارد كه نگوییم برایتان، عجیب می‌چسبد... داشتم می‌گفتم. خلاصه مرتضایی‌فرد انتخابش را كرده بود و مشغول فكر كردن به سوژه و گشت‌زدن در فضای مجازی بود كه رسید به صفحه یك روزنامه‌نگار ترك و ویدئویی دید كه حالش را گرفت. بارها برایتان گفته‌ایم كه نامبرده تركی استانبولی یاد می‌گیرد و خلاصه بساطی داریم از دستش، این بار هم چنان تحت تاثیر ویدئویی كه روزنامه‌نگار ترك گذاشته بود قرار‌گرفت كه نگو و نپرس... این شد كه دو ویدئو را گذاشت كنار هم و درباره‌شان نوشت. بخوانید ببینید چه خبر شده.
در صفحه 10 هم همكاران همیشه فعال‌مان كه خیلی هم با هم همكاری مشترك دارند، دو نفری یك سوژه را پیگیری كردند تا ببینند طرح تابستانه كتاب امسال چطور پیش رفته و برای كتابفروشی‌ها چه داشته است. آنها با چند كتابفروش تماس گرفتند و مفصل در این باره حرف زدند. بخوانید و ببینید نظر كتابفروشان درباره این طرح كه در سال چند بار و به بهانه‌های مختلف انجام می‌شود، چیست.
در صفحه 11 هم چه كرده
 علی رستگار. وزارت ورزش و جوانان و ستاد هفته ملی ازدواج هفته فیلمی را تدارك دیده‌اند كه از جمعه پیش رو، شروع می‌شود. رستگار رفته سراغ این فیلم‌ها كه محور همه‌شان هم عروسی و ازدواج است تا ببیند این نهادها در انتخاب فیلم‌ها چطور عمل كرده‌اند.