«تگزاس۳» همین امسال  كلید می‌خورد

«تگزاس۳» همین امسال كلید می‌خورد


كارگردان فیلم سینمایی «تگزاس۳» بیان كرد، این اثر سینمایی تا اواخر سال جاری با حضور بازیگران جدید جلوی دوربین می‌رود.
مسعود اطیابی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به ساخت فیلم سینمایی «تگزاس۳» اظهار کرد: در حال حاضر در مرحله نگارش فیلمنامه این پروژه سینمایی هستیم و هنوز داستان آن نهایی نشده است.
او بیان كرد: زمان فیلمبرداری این پروژه بستگی به روند نگارش فیلمنامه «تگزاس۳» دارد، اما آن چه كه مشخص است به احتمال زیاد اواخر سال جاری این پروژه را جلوی دوربین می‌بریم؛ البته همچنان مكان لوكیشن‌های این فیلم مشخص نیست.
كارگردان فیلم «ماه‌گرفتگی» ادامه داد: بازیگران «تگزاس ۳» همان بازیگران قبلی هستند؛ البته قرار است تعداد دیگری بازیگر ایرانی نیز به این پروژه اضافه شود.
او تاكید كرد: از فروش «تگزاس۲» با توجه به نوع اكران در سینماها می‌توان گفت راضی بودم، اما تاكید می‌كنم كه با استفاده از منابع عمومی، سالن‌های بسیاری ساخته شده و
خالی نگه داشتن این صندلی‌ها جایز نیست.
این تهیه‌كننده سینما ادامه داد: به همین دلیل معتقدم باید آثاری تولید شود كه مردم بتوانند از سینما به عنوان یكی از تفریح‌های اجتماعی و فرهنگی استفاده كنند و معتقدم باید آثاری در سینما تولید شود كه جذاب باشد و مردم تمایل به دیدن آن داشته باشند؛ به همین دلیل تمام تلاش خود را می‌كنم كه آثاری كه در آینده می‌سازم از چنین ویژگی‌هایی برخوردار باشد.