اخبار کوتاه

اخبار کوتاه

 دزدیدن پول و گذرنامه اسنوكرباز ایرانی
حسین وفایی،اسنوكر باز ایرانی كه برای مسابقات عازم چین شده بود از دزدیده شدن كیف خود در فرودگاه چین خبر داد. او با انتشار پستی در اینستاگرام در این باره گفت: در گیت روی صندلی خوابم برد و كیف را بالای سرم قرار داده بودم. زمانی كه بیدار شدم دیدم  كیف من كه تمامی مدارك، پول و گذرنامه من در آن بود دزدیده شده است. 
به پلیس چین شكایت كردم و بعد از بررسی دوربین متوجه شدم كه حتی خودم را هم در دوربین نمی‌توانند پیدا كنند، چه برسد به دزد! او ادامه داد: متاسفانه تا دوشنبه سفارت ایران تعطیل است و من بدون روادید نمی‌دانم باید چه كار كنم و اكنون در جست‌وجوی سفیر ایران هستم كه برای من روادیدی صادر كند كه از مسابقات جا نمانم!
​​​​​​​
 ۷ هوگوپوش در اردوی 
تیم ملی

اردوی تیم ملی مردان تكواندوی ایران به منظور حضور در مرحله دوم مسابقات گرندپری ۲۰۱۹ ژاپن از فردا با حضور هفت هوگوپوش از امروز (یكشنبه) آغاز می‌شود. آرمین هادی پور، فرزان عاشورزاده، میرهاشم حسینی، سروش احمدی، امیرمحمد بخشی، سجاد مردانی و سعید رجبی نفراتی هستند كه به اردو دعوت شدند. دومین مرحله نخست مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۹، از ۲۲ تا ۲۴ شهریور به میزبانی «چیبا» ژاپن 
برگزار می‌شود.

 بشار از امروز در تمرین پرسپولیس
هافبك عراقی پرسپولیس از امروز در تمرینات این تیم حاضر می‌شود. بشار رسن كه به تازگی قطر را به مقصد عراق ترك كرده است،دیشب به ایران بازگشت و طبق برنامه از امروز در تمرین پرسپولیس حاضر خواهد شد. رسن كه دوران نقاهت بعد از عمل جراحی كتفش را پشت‌سر می‌گذارد از این پس زیر نظر كادر پزشكی پرسپولیس تمرینات مخصوص خود را انجام خواهد داد.

 شكست شفر و بنی‌یاس
تیم فوتبال بنی‌یاس امارات در دیداری تداركاتی مقابل ماربلای اسپانیا شكست خورد. 
بنی یاس كه اردوی آماده‌سازی را با هدایت وینفرد شفر در اسپانیا بر پا كرده مقابل ماربلا كه در لیگ دسته دوم فوتبال اسپانیا حضور دارد با نتیجه 5 بر یك مغلوب شد. در این بازی آیاندا پاتوسی در تركیب اصلی بنی‌یاس 
حضور داشت.
آخرین دیدار تداركاتی بنی یاس در این اردو 
16 مرداد برگزار می‌شود و شاگردان شفر پس از آن به امارات بازمی‌گردند.

 آغاز اردوی جوانان 
با تست پزشكی

نخستین روز از برنامه آماده‌سازی تیم ملی جوانان به تست‌های پزشكی اختصاص دارد. اردوی آماده‌سازی تیم ملی جوانان، 
شامگاه جمعه با حضور نفرات دعوت شده به اردو آغاز شد و نخستین روز از برنامه‌های این اردو (دیروز) به انجام تست‌های پزشكی اختصاص داشت. آزمون‌های پزشكی مورد نیاز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر از بازیكنان تیم ملی جوانان گرفته شد و تمرینات شاگردان پورموسوی امروز در مركز ملی فوتبال آغاز خواهد شد.