نسخه Pdf

بازگشت به بازار تبلت‌ها با گلکسی تب

بازگشت به بازار تبلت‌ها با گلکسی تب

به غیر از لپ‌تاپ جدید، سامسونگ در كنفرانس امسال از یك تبلت نیز رونمایی كرد. محصول جدیدی از خانواده گلكسی تب با نام اس6. نكته ناراحت‌كننده در مورد تبلت‌های اندرویدی، ضعف چشمگیر آنها در برابر گوشی‌های هوشمند بود، یعنی اتفاقات جدیدی كه در گوشی‌های پرچمدار روی می‌داد، هیچ وقت وارد دنیای تبلت‌ها نمی‌شد، اما انگار سامسونگ در تبلت جدیدش نمی‌خواهد یك شكست دیگر را تجربه كند، چراكه از نظر سخت‌افزاری گلكسی تب اس6 با نوت10 برابری می‌كند. این تبلت از چیپست اسنپ‌دراگون 855، رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی استفاده می‌كند. همچنین مانند نوت 10 در این تبلت نیز قابلیت پشتیبانی حرفه‌ای از قلم هوشمند اس پن وجود دارد.
این تبلت 10 و نیم اینچی تصویری با رزولوشن 2560 در 1600 پیكسل با نسبت تصویر 16 به 10 را در اختیار كاربرش قرار می‌دهد. همچنین نخستین تبلت سازگار با +HDR10 است كه یك استاندارد تصویری به حساب می‌آید. در این استاندارد، تصاویر با كنتراست بالاتری نمایش داده می‌شوند كه باعث می‌شود تصاویر واقعی‌تر دیده شوند. پیش از این سامسونگ توانسته بود با گوشی گلكسی اس10 این عنوان را با یك گوشی به دست بیاورد.
نكته دیگر در مورد باتری بسیار قدرتمند این تبلت است. این دستگاه از یك باتری 9600 میلی‌آمپری استفاده می‌كند كه باعث می‌شود تا 9 ساعت كار مداوم تبلت شما روشن بماند. همچنین استفاده از یك تراشه كم‌مصرف، زمان روشن ماندن دستگاه در حالت استندبای را تا 48 ساعت تامین می‌كند.
اگر دنبال دوربین قوی در این تبلت هستید باید امید شما را ناامید كنیم، چراكه یك دوربین 12 مگاپیكسلی در پشت دستگاه تنها حسگر به كار رفته در این دستگاه است.