پیگیری دستگاه قضا از روند خصوصی‌سازی

پیگیری دستگاه قضا از روند خصوصی‌سازی


رئیس سازمان بازرسی كل كشور گفت: پیگیری‌های مكرر در ارتباط با تعیین تكلیف تخلفات سازمان خصوصی‌سازی درنهایت به استعفای رئیس سازمان خصوصی‌سازی منجر شد و امیدواریم رئیس جدید این سازمان هدفی جز رونق تولید و ایجاد اشتغال نداشته باشد.
ناصر سراج در گفت‌وگو با تسنیم افزود: بدون شك قوه قضاییه و سازمان بازرسی كل كشور به‌هیچ‌وجه اجازه تكرار این‌گونه واگذاری‌ها را نخواهند داد و باید حداكثر شفافیت در واگذاری‌ها مدنظر قرار گرفته و واگذاری فقط به افراد واجد‌شرایط صورت گیرد تا رانت و فساد در این حوزه ریشه‌كن شود.
رئیس سازمان بازرسی كل كشور با تأكید بر این‌كه قوه قضاییه در مبارزه با فساد و بررسی پرونده‌ها خط قرمزی ندارد، اظهار كرد: بر اساس اصل 174 قانون اساسی نظارت بر حسن جریان امور كشور و اجرای صحیح قوانین در ادارات به عهده سازمان بازرسی است و ما به‌طور دائم در وزارتخانه‌ها و سازمان‌هایی كه جزو برنامه‌هاست مستقر هستیم و به امور رسیدگی می‌كنیم.
 رئیس سازمان بازرسی كل كشور گفت: با ورود دستگاه قضایی و پیگیری‌های انجام‌شده ۲۰ هزار خودروی دپوشده به مشتریان واگذار می‌شود.
سراج به وضعیت نابسامان صنعت خودروی كشور اشاره و اظهار كرد: چند روز قبل، وزیر صنعت، معدن و تجارت، كل خودروسازان، قطعه‌سازان و شورای رقابت و تعزیرات را دعوت به جلسه كرد و به‌طور كامل مشكلات را بررسی كردیم كه تعداد زیادی ماشین در شهرها و استان‌های مختلف دپو شده بود.
وی با بیان این‌كه مشكل اساسی خودروسازان مربوط به قطعه‌سازان بود كه قطعات مورد نیاز را در اختیار خودروسازان قرار نمی‌دادند، افزود: با ورود دستگاه قضایی و پیگیری‌های انجام‌شده این مشكل مرتفع شد و 20 هزار خودروی دپوشده به مشتریان واگذار می‌شود.