مجازات مرگ برای متجاوز اجیر شده

مجازات مرگ برای متجاوز اجیر شده

مردی كه از سوی یك زن برای انتقامجویی از زن دیگری اجیر شده و با ورود به منزل زن جوان، او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود؛ با حكم دادگاه به اعدام محكوم شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، 20 شهریور سال گذشته بود كه افسانه در حالی كه به‌شدت ترسیده بود و حال نامناسبی داشت، به كلانتری مراجعه كرد و شكایت خود را از یك مرد ناشناس مطرح كرد.
زن جوان در اولین اظهار خود به ماموران پلیس گفت: نزدیك غروب بود كه صدای چرخید كلید در قفل خانه‌مان را شنیدم. تا به خودم بیایم، مردی جوان وسط هال خانه‌مان ایستاده بود و با چاقویی كه در دست داشت من و فرزندم را تهدید كرد كه صدایمان درنیاید. بعد هم مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.» زن جوان در ادامه افزود: حالم خیلی بد شده بود، به همین بهانه از او خواستم لااقل كمی آب به من بدهد. وقتی دلش كمی به رحم آمد و به آشپزخانه رفت تا برایم آب بیاورد، من هم از فرصت استفاده كردم و از آپارتمان فرار كردم و به طبقه پایین یعنی به منزل مادر و پدر همسرم رفتم. زمانی كه برای دستگیری مرد متجاوز وارد آپارتمان شدیم، مرد جوان از خانه فرار كرده بود ولی لباس‌هایش را جا گذاشته بود. دستگیری متهم بلافاصله پس از ثبت شكایت زن جوان در دستور كار پلیس قرار گرفت و متهم كه بهروز نام داشت، در دام پلیس گرفتار شد. این در حالی بود كه پزشكی قانونی در معاینات به عمل آمده از افسانه تایید كرد كه وی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. متهم در اعترافات خود گفت: من افسانه را نمی‌شناختم. تنها به‌دلیل درخواست لیلا؛همان زنی كه به‌تازگی با او طرح دوستی ریخته ام وارد خانه او شدم.
وی  افزود: «لیلا به من می‌گفت كه با افسانه خصومت دارد و می‌خواهد هر طور شده از او انتقام بگیرد. برای همین از من خواست وارد خانه افسانه شوم و او را مورد آزار قرار دهم.
با اطلاعاتی كه بهروز در اختیار پلیس قرار داد، لیلا هم دستگیر و پرونده با صدور كیفرخواست راهی شعبه هفتم دادگاه كیفری یك استان تهران شد.
لیلا در مقابل قاضی كیخا در دفاع از خود گفت:  افسانه با رفتارهایش باعث شده بود در زندگی من و همسرم اختلاف ایجاد شود. فتنه‌های او زندگی ما را تا سر حد فروپاشی پیش برده بود. همین باعث شد از او كینه به دل بگیرم و نقشه آزارش را بكشم.
بهروز هم در برابر قاضی ایستاد و در حالی كه از شدت ناراحتی به سختی قادر به سخن‌گفتن بود، در دفاع از خود گفت: از كرده خود پشیمانم. لیلا من را وادار به این كار كرد. ای كاش اغفال نمی‌شدم.
قضات دادگاه بعد از بررسی زوایای پرونده، با توجه به شكایت شاكی و اعتراف صریح متهمان پرونده، بهروز را به اتهام تجاوز به عنف به اعدام محكوم كردند.همچنین به اتهام تهدید با چاقو به تحمل دو سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق، به خاطر ورود به عنف به تحمل سه سال حبس و برای ضرب و شتم افسانه به پرداخت دیه محكوم شد.
قضات دادگاه، لیلا را نیز به تحمل ده سال و شش ماه حبس محكوم كردند.