نَقل

نَقل


ژیلا امیرشاهی، مجری برنامه «به خانه برمی‌گردیم» در گفت‌وگو با فارس گفت: از ابتدای زندگی مشترك برای هر موردی كه پیش می‌آمد با همسرم مشورت می‌كردم و همچنان هم ادامه دارد.
 هیچ‌وقت به بازیگری فكر نمی‌كردم، اما پیشنهادهای بازیگری داشتم. برای ساخت فیلم «خیلی دور، خیلی نزدیك» از من دعوت به همكاری در قالب بازیگر شد. داستان از این قرار بود كه در این فیلم، مسعود رایگان به دنبال فرزندش می‌گشت و طبق قصه او باید این جست‌وجو را از برنامه به خانه برمی‌گردیم شروع می‌كرد. وقتی این پیشنهاد را با من در میان گذاشتند كه در نقش مجری این برنامه برای این فیلم بازی كن، با همسرم مشورت كردم، اما او دوست نداشت كه من بازیگری كنم.
 همسرم سیدجمال‌الدین طبسی‌نژاد یكی از نقاش‌های مشهور است. وی درباره نحوه آشنایی با همسرش توضیح داد: همسرم در خارج از ایران در رشته هنر و گرافیك تحصیل كرده بود،اما مادرشان از رشته تحصیلی او راضی نبود .در ادامه همسرم برای این‌كه حرف مادر را عملی كند و برخلاف میل قلبی خود، در ایران نیز رشته دیگری را خواند و اتفاقا وارد دانشگاهی شد كه من در آنجا درس می‌خواندم و ما در آن دانشگاه با هم آشنا شدیم و ازدواج كردیم.