بررسی آخرین تحولات منطقه در گردهمایی فرماندهان سپاه

بررسی آخرین تحولات منطقه در گردهمایی فرماندهان سپاه


بیست و سومین مجمع سراسری فرماندهان سپاه از امروز برای بررسی آخرین تحولات داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی با سخنرانی رییس قوه قضاییه آغاز می شود.
رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه، تبیین راهبرد غلبه عمل و گفتمان مقاومت و سیاست‌های سپاه در دور جدید و چله دوم انقلاب اسلامی، دستیابی به الگو‌های هم افزا و وحدت آفرین با سایر نیرو‌های مسلح و ارتقای ظرفیت و آمادگی‌های دفاعی برابر تهدیدات متصور فراروی انقلاب و میهن اسلامی را از دیگر اهداف برگزاری این مجمع عنوان کرد.
سردار شریف اظهار کرد: شرکت کنندگان در این مجمع سراسری همچنین به دیدار مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) خواهند رفت و ضمن تجدید بیعت با معظم له، از رهنمود‌ها و تدابیر حکیمانه امام و مقتدای خویش بهره‌مند و آن را در تداوم مسیر پاسداری از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نصب العین قرار خواهند داد.
مجمع سراسری فرماندهان و مسئولین سپاه همزمان با صدور فرمان تاریخی امام خمینی‌(ره) مبنی بر تشکیل نیرو‌های سه‌گانه زمینی، دریایی و هوایی سپاه در سال ۱۳۶۴ پی‌ریزی و در حال حاضر هر دو سال یک بار با حضور فرماندهان و مدیران عالی‌رتبه سپاه برگزار می‌شود./باشگاه خبرنگاران