نبــرد بی‌ثبــات‌ها

یونایتد به‌دنبال شكست آرسنال در اولدترافورد

نبــرد بی‌ثبــات‌ها

طی دو سال گذشته كه طرفداران منچستر سیتی و لیورپول دائما در حال كری خواندن بودند و برای تیم‌های محبوب خود حریف می‌طلبیدند، اوضاع طرفداران آرسنال و منچستر چندان تعریفی نداشته است. آرسنال با آمدن امری در سال نخست دستاوردی كسب نكرد و منچستر هم با سولسشر روزهای پر فراز و نشیبی داشت.
انتظار می‌رفت این دو تیم در فصل جاری بتوانند شرایط را تغییر دهند، اما انگار برای هواداران این دو تیم در همچنان روی همان پاشنه می‌چرخد. حالا منچستری كه از شش بازی فقط 9 امتیاز كسب كرده میزبان آرسنال است كه فقط 3 امتیاز بیشتر از آن
به‌دست آورده است. با این حال، سرمربیان هر دو تیم به خوبی می‌دانند پیروزی در این بازی می‌تواند تا حدودی وضعیت آنها را بهتر كند.
منچستر اگرچه فصل را با پیروزی 4 بر صفر مقابل چلسی آغاز كرد، اما در پنج بازی بعدی فقط یك پیروزی به دست آورد. آرسنال هم نتایجش چندان با ثبات نبوده و  غیر از هفته اول كه در خانه نیوكاسل پیروز شد، در دو بازی دیگر خارج از خانه خود یك شكست و یك تساوی به‌دست آورد.
در تركیب منچستر هنوز مشخص نیست پوگبا و راشفورد به بازی می‌رسند یا نه. در طرف مقابل، هكتور بیرین و تیرنی برای اولین بار در فصل جدید فرصت بازی را پیدا كرده‌اند. در این میان آنچه كه باعث دلگرمی و امیدواری طرفداران منچستر شده، نتایج این تیم در خانه مقابل آرسنال است. شیاطین سرخ در 12بازی قبلی خود در لیگ برتر در اولدترافورد هرگز مقابل توپچی‌ها شكست نخورده و هشت پیروزی و چهار تساوی به‌دست آورده‌اند. در واقع آخرین شكست آنها مقابل آرسنال در خانه به سپتامبر 2006 باز می‌گردد.