امید به زندگی در  «از سرنوشت»

امید به زندگی در «از سرنوشت»


تلاش برای رسیدن به آمال‌ها و آرزوهای دو نوجوان كه در پرورشگاه بزرگ شده‌اند، مضمون سریالی با نام «از سرنوشت» است كه در سه فصل تولید می‌شود. فصل اول آن به كارگردانی محمدرضا خردمندان ساخته شد و تصویربرداری فصل دوم مجموعه از سرنوشت به كارگردانی علیرضا بذرافشان مدتی است به پایان رسیده است. بذرافشان در این‌باره به جام‌جم گفت: حدود یك هفته‌ای است كه تصویربرداری سریال به پایان رسیده و هم‌اكنون در مرحله تدوین و صداگذاری قرار دارد و مراحل فنی را پشت سر می‌گذارد. البته قرار است در پاییز روی آنتن شبكه دو برود، اما هنوز زمان مشخصی از طرف شبكه به ما اعلام نشده است.
«از سرنوشت» متفاوت از
«بچه مهندس» است

از آنجا  كه داستان این مجموعه در سه فصل روایت می‌شود و مربوط به داستان دو جوان است كه از كودكی در پرورشگاه زندگی كرده‌اند، این تصور ایجاد شده كه داستان سریال بی‌شباهت به مجموعه «بچه مهندس» نیست. از این‌رو علی‌اكبر تحویلیان، تهیه‌كننده سریال در این‌باره عنوان كرد: اصلا قصه سریال ما شباهتی با آن قصه ندارد و كاملا یك سریال متفاوت به لحاظ قصه است.
قصه زندگی سهراب و هاشم
هاشم و سهراب دو پسر‌بچه‌ای هستند كه در پرورشگاه زندگی می‌كنند. آنها از سن كم در اینجا زندگی می‌كنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند. این خلاصه‌ای از سریال تلویزیونی از سرنوشت است كه برای گروه فیلم و سریال شبكه‌ دو تولید می‌شود. تهیه‌كنندگی این سریال كه در سه فصل تولید می‌شود، به عهده علی‌اكبر تحویلیان است. محمدرضا خردمندان فصل اول و سوم را كارگردانی می‌كند و علیرضا بذرافشان كارگردانی فصل دوم را برعهده دارد. این سریال 50 قسمتی توسط جمعی از نویسندگان شامل محمدمحمود سلطانی، روح‌ا... صدیقی، سارا خسرو‌آبادی و مسعود كرمی به نگارش درآمده است. دارا حیایی، پوریا پورسرخ، مجید واشقانی، لیلا بلوكات، مریم كاظمی، فریبا نادری، علیرضا استادی و...از بازیگرانی هستند كه در دو فصل این سریال به ایفای نقش می‌پردازند. راستین عزیزپور و امیررضا فرامرزی از دو بازیگر نقش كودك در فصل اول هستند كه دارا حیایی و كیسان دیباج ادامه نقش آنها را در سنین جوانی بازی می‌كنند. همچنین فاطیما بهارمست و مرضیه موسوی از بازیگران نوجوان این سریال هستند.