«ضربان» زندگی تغییر می‌کند

کم و کیف سری جدید برنامه پزشکی شبکه سلامت

«ضربان» زندگی تغییر می‌کند

پاییز سال 91 بود که تولید و پخش برنامه ضربان در گروه بهداشت و درمان شروع شد. این برنامه با هدف ارتقای سطح آگاهی مردم نسبت به بیماری‌های جسم و روان و معرفی راه‌های بهبود، جلوگیری و کنترل آن، روی آنتن رفت. «ضربان» شبکه سلامت در این سال‌‌ها تغییراتی داشته است و در هر سری، موضوع‌های ویژه‌ای را بررسی می‌کند. حالا فصل جدید «ضربان» با هدف اصلاح سبک زندگی و موضوع جلوگیری از ابتلای بیماری در افراد به‌زودی شنبه تا پنجشنبه به صورت زنده روی آنتن شبکه سلامت سیما می‌رود. همچنین گلچینی از برنامه‌های هفتگی جمعه‌ها پخش می‌شود.
مسعود بانصیری، تهیه‌کننده این برنامه خبر پخش سری جدی برنامه را اعلام کرده و گفته است: تغییرات سبک زندگی امروزه عامل بسیاری از بیماری‌های غیرواگیر به‌شمار می‌روند. بیماری‌هایی که با تغییر در سبک زندگی و از روش‌های آموزشی قابل پیشگیری هستند. برنامه «ضربان» در سری جدید خود با اعمال تغییراتی این هدف را دنبال خواهد کرد. سری جدید «ضربان» را دکتر شهرام کجوری، دکتر بابک حسن زاده و دکتر کیانا فرهی اجرا می‌کنند.  او طب اسلامی و طب سنتی را علمی کارآمد دانست که باید در کنار پزشکی امروزی قرار گیرند و ادامه می‌دهد.تمام آنچه گفتیم ما را برآن داشته تا با آیتمی به نام «باورهای غلط» این موضوعات را به چالش درآوریم و روش‌های صحیح درمان را یادآوری کنیم.
گزارش مردمی بخش دیگر برنامه است که اجرای آن را پرویز نشاط بر عهده دارد. نشاط میان مردم می‌رود و با پرسش‌های طنازانه مردم را وامی‌دارد تا اطلاعات عمومی خود در زمینه فیزیولوژی و روش‌های درمانی بازگو کنند.