نسخه Pdf

جنایت شیطانی در گاوداری

جنایت شیطانی در گاوداری

در پی شكایت كارگر افغان یك گاوداری از مرد جوان، مبنی بر تجاوز به دختر نوجوانش، خواهرزاده صاحب گاوداری به‌عنوان متهم پرونده بازداشت شد. متهم در هیچ یك از مراحل قضایی به اتهام خود اقرار نكرد، اما نظریه پزشكی قانونی تعرض به دختر نوجوان را تایید كرده است. متهم این هفته در شعبه هشتم دادگاه كیفری، بار دیگر اتهام خود را انكار كرد.  اوایل تابستان امسال، كارگر یك گاوداری در حاشیه شهر تهران، زمانی كه هنگام غروب از سالن گاوداری به اتاق استراحت خود برگشت، دختر نوجوانش را در حالی روی زمین دید كه زخمی شده بود و حال وخیمی داشت. پدر دختر نوجوان، خیلی سریع او را به بیمارستان رساند و دخترش به او گفت كه یك جوان نقابدار وارد گاوداری شده و او را مورد آزار و اذیت قرار داده است. 
با شكایت پدر آن دختر، پیدا كردن ردی از عامل جنایت شیطانی در دستوركار پلیس قرار گرفت و مشخص شد خواهرزاده صاحب گاوداری گاهی اوقات به آن محل رفت و آمد می‌كرده است. بنابر این آن جوان به عنوان مظنون پرونده دستگیر شد و دختر نوجوان او را شناسایی و ادعا كرد عامل آزار و اذیت همان جوان است كه بهنام نام دارد. 
مرد جوان اتهام خود را انكار كرد و گفت: آن روز به گاوداری رفتم و دختر جوان را دیدم كه روی زمین افتاده بود،اما به دلیل این‌كه شرب خمر كرده بودم به فكرم نرسید به او كمك كنم.
هر چند متهم، اتهام خود را انكار كرد، اما با توجه به تایید آزار و اذیت دختر جوان از سوی پزشكی قانونی، پرونده برای رسیدگی به شعبه دوازدهم دادگاه كیفری استان تهران فرستاده شد. 
در جلسه دادگاه، بهنام برای دفاع از خود مقابل قاضی تولیت قرار گرفت و گفت: اتهامم را قبول ندارم. نمی دانم چرا این دختر من را به عنوان عامل 
آزار و اذیت معرفی كرده است.
قاضی گفت: در بازجویی‌های قبلی به شرب خمر اعتراف كرده بودی. آیا در حالت مستی مرتكب این اتهام شدی؟
متهم پاسخ داد: قبول دارم مشروب مصرف كرده بودم، اما نه در حدی كه عقلم را زایل كند و دست به چنین كاری بزنم.
متهم در ادامه گفت: آقای قاضی، زمانی كه به اتهام آزار و اذیت بازداشت شدم، همسرم باردار بود و اضطراب زیادی در آن دوران حساس به او وارد شد. از شما تقاضای عفو دارم، تا بیشتر از این زندگی‌ام دچار تشویش نباشد.
رای دادگاه درخصوص پرونده مذكور به‌زودی اعلام خواهد شد.