زود خوب شو!

گفت‌وگو با داریوش شجاعیان که دوباره رباط صلیبی پاره کرد

زود خوب شو!

 داریوش شجاعیان تنها بعد از گذشت چند روز با مصدومیت سخت خود كنار آمده است. این بازیكن هفته گذشته در دیدار استقلال و سایپا با مصدومیت رباط صلیبی روبه‌رو شد. در ابتدا این مصدومیت باعث شد تا شجاعیان از نظر روحی و روانی شرایط بدی داشته باشد ولی حالا كمی شرایط بهتر شده است. او در این باره به روزنامه جام‌جم می‌گوید: قطعا برای هر بازیكنی مصدومیت سخت است ولی من معتقدم هر‌چیزی حكمتی دارد. خیلی سخت است كه مصدوم شدم ولی انگیزه زیادی دارم تا زودتر برگردم.
شجاعیان روز گذشته و پیش از بازی استقلال و پارس جنوبی جم به اردوی آبی‌ها رفت تا با بازیكنان دیدار داشته باشد. او به خوبی نمی‌توانست راه برود. فعلا پزشكان منتظر هستند تا ورم زانوی شجاعیان كامل بخوابد و پس از آن جراحی را روی پایش انجام دهند. در روزهای گذشته دو سه پزشك هم نظر كارشناسی خود را درباره زانوی داریوش اعلام كردند. قرار شده سریعا جراحی روی پای این بازیكن صورت بگیرد.
حضور داریوش در اردوی استقلال باعث شد تا بازیكنان هم روحیه بگیرند. او به آنها گفت: امروز همه منتظر هستند تا شما برنده شوید. چشم امید هواداران به شماست.
بازیكنان هم تاكید داشتند بازی را می‌برند و آن را به او تقدیم خواهند كرد. برخورد آندره‌آ‌‌استراماچونی، سرمربی استقلال هم با داریوش بسیار گرم بود و خطاب به این بازیكن گفت: باید زودتر برگردی. استقلال به تو نیاز دارد. جای خالی‌ات در تیم احساس خواهد شد.
این حرف‌های استراماچونی باعث شد تا داریوش هم انگیزه زیادی بگیرد و این‌كه بداند به هر حال برای تیم مهره مهمی است. این مربی و همین‌طور بازیكنان درباره زمان دقیق جراحی داریوش از او سوال كردند كه پاسخ دقیقی نداد و تاكید كرد قرار است در هفته جاری تحت عمل جراحی قرار بگیرد. احتمالا این اتفاق اواخر هفته رخ خواهد داد.
استراماچونی بعد از جدایی پاتوسی از استقلال از شجاعیان در پست او استفاده می‌كرد و با مصدومیت این بازیكن حالا كارش سخت‌تر شده است. باید دید آیا بازیكن جدیدی جذب استقلال خواهد شد تا جای خالی این بازیكن را پر كند یا استراماچونی از داشته هایش استفاده خواهد كرد.
 شجاعیان: امیدوارم بار دیگر برای استقلال در زمین بجنگم
بازیكن استقلال كه دچار مصدومیت طولانی مدت شده است، می‌گوید با حمایت هواداران و هم تیمی‌هایش این مصدومیت را پشت سر می‌گذارد. داریوش شجاعیان درباره روزهای بعد از این مصدومیت گفت: خیلی روزهای سختی است. هواداران خیلی از من حمایت كردند. همین‌طور هم تیمی‌هایم. همه سنگ تمام گذاشتند. با كمك همه توانستم به خودم انرژی برسانم تا این مدت مصدومیت را پشت سر بگذارم.
او ادامه داد: مصدومیت قبلی را با حمایت بازیكنان پشت سر گذاشتم و امیدوارم این مصدومیت را هم با كمك آنها پشت سر بگذارم و بتوانم دوباره لباس استقلال را بپوشم و در زمین بجنگم و به جایگاهی كه استقلال لایقش است، برسیم.
شجاعیان اضافه كرد: یك بخشی از پایم ورم دارد و این روزها مزاحم دكتر نوروزی در كلینیك‌شان می‌شوم كه همیشه برای ما بازیكنان استقلال و ایران سنگ تمام گذاشته‌اند. پای قبلی‌ام را هم مدیون ایشان هستم. باید اول ورم پایم را برطرف كنم و آخر هفته آینده عمل می‌كنم.