تشریح فعالیت‌های «باشگاه هنر و رسانه نوجوان»

تشریح فعالیت‌های «باشگاه هنر و رسانه نوجوان»


مدیر مجتمع آموزشی- پژوهشی شهید آوینی، فعالیت‌های «باشگاه هنر و رسانه نوجوان» را كه از دهم آبان به صورت رسمی آغاز به كار كرده است، تشریح كرد.
محمدصادق باطنی، مدیر مجتمع آموزشی-‌ پژوهشی شهید آوینی وابسته به بسیج سازمان صدا و سیما در گفت‌وگو با مهر درباره «باشگاه هنر و رسانه نوجوان» كه به عنوان زیرمجموعه این مجتمع در حال فعالیت است و نوجوانان نقش پررنگی در آن دارند، بیان كرد: باشگاه هنر و رسانه نوجوان دوم شهریور امسال تاسیس شد و تلاش ما این است كه مهارت‌های مختلف شركت‌كنندگان این مركز را از طریق آموزش‌ها و رویدادهایی كه داریم، شناسایی كنیم تا بتوانیم با برنامه‌های مختلف تولیدی آنها را به فضای حرفه‌ای و تخصصی نزدیك كنیم.
وی درباره ورود شركت‌كنندگان این باشگاه به صداوسیما بیان كرد: ما مسیر نزدیك شدن این افراد به صداوسیما را تسهیل می‌كنیم چون مهم‌ترین مرجعی كه در كشور در فضای رسانه‌ای فعالیت می‌كند صداوسیماست. مدیر مجتمع آموزشی- پژوهشی شهید آوینی با اشاره به این‌كه باشگاه هنر و رسانه نوجوان دهم آبان فعالیت رسمی خود را آغاز كرده است، اضافه كرد: اكنون در حال نگارش فیلمنامه یك مینی سریال هستیم، برخی از بچه‌ها نیز پیشنهاداتی برای حضور در برنامه «عصر جدید» داشتند.