معرفی نامزدهای  جوایز انیمیشن «آنی» ۲۰۲۰

معرفی نامزدهای جوایز انیمیشن «آنی» ۲۰۲۰


انجمن بین‌المللی انیمیشن فهرست نامزدهای جوایز سالانه «آنی» را با پیشتازی دو اثر پویانمایی «منجمد ۲» و «لینك گمشده» اعلام كرد.
آن طور كه ایسنا گزارش داده، در میان نامزدهای جوایز آنی ۲۰۲۰، انیمیشن منجمد ۲ محصول دیزنی و لینك گمشده محصول استودیو لایكا به ترتیب با حضور در هشت شاخه، بیشترین تعداد نامزدی را به خود اختصاص دادند و انیمیشن «كلاوس» در اولین حضور شرکت نتفلیكس در این رویداد نیز توانست در هفت شاخه نامزد كسب جایزه شود.
اثر پویانمایی معروف داستان اسباب بازی ۴ محصول استودیو پیكسار دیزنی و «چگونه اژدهای خود را تربیت كنید: دنیای پنهان» محصول دریم‌وركس نیز به همراه انیمیشن فرانسوی من بدنم را از دست دادم در شش شاخه شانس كسب جایزه دارند.
جنیفر لی (منجمد ۲)، جرمی كلاپین و كریس باك (من بدنم را از دست دادم)، سرجیو پابلوز (كلاوس)، لینك گمشده (كریس باتلر)، موكوتو شینكای (زنده ماندن با تو) نیز به عنوان نامزدهای بهترین فیلم بلند پویانمایی معرفی شده‌اند.
در بخش بهترین شخصیت آثار پویانمایی بلند نیز شخصیت‌های منجمد ۲، چگونه اژدهای خود را تربیت كنید: دنیای پنهان، كلاوس و لینك گمشده»نامزد كسب جایزه شده‌اند و در بخش بهترین موسیقی متن نیز دور، منجمد۲، من بدنم را از دست دادم:دنیای پنهان، جاسوس‌های پنهان و داستان اسباب‌بازی ۴ برای كسب جایزه رقابت می‌كنند.
در مجموع نامزدهای امسال جوایز انی در ۳۲ شاخه شامل آثار پویانمایی بلند، كوتاه، تلویزیونی، واقعیت مجازی و... معرفی شدند. مراسم اعطای جوایز آنی ۲۰۲۰ روز ۲۵ ژانویه در لس‌آنجلس برگزار می‌شود.