ــــــکه؟

ــــــکه؟

تصویربرداری فصل دوم مجموعه تلویزیونی نون خ آغاز شده و بازیگران جدید به این سریال اضافه شده‌اند.
چه كسانی؟ میرطاهر مظلومی، شقایق دهقان و مجید یاسر.
كارگردان كیست؟ سعید آقاخانی
دیگه چه خبر؟ تصویر برداری مجموعه تلویزیونی نون خ به تهیه كنندگی مهدی فرجی در كرمانشاه آغاز شد. در روزهای اول سكانس‌های ابتدایی و عمومی سریال تصویر برداری شده است و سعید آقا خانی همراه با تعدادی از بازیگران فصل اول سریال جلوی دوربین رفته‌اند. بازیگران جدید به زودی جلوی دوربین می‌روند.
فصل دوم سریال نون خ برای پخش از شبكه یك سیما در ماه مبارك رمضان در سال 99 ساخته می‌شود. در مجموعه تلویزیونی نون خ بازیگرانی همچون سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، سیروس میمنت، صبا ایزدپناه و هدیه بازوند حضور دارند.
فصل اول این سریال به نویسندگی امیر وفایی نوروز امسال از شبكه یك پخش شد. ن خ مخفف نقش سعید آقاخانی در این سریال (نورالدین خانزاده) است. این سریال به زبان فارسی با ته لهجه كردی و در استان كرمانشاه ساخته شده‌است. این سریال، داستانی اجتماعی و آمیخته با طنز دارد. نورالدین خانزاده (سعید آقاخانی) صاحب یك كارگاه فرآوری تخمه آفتابگردان است. كشاورزان هم‌محلی نورالدین، محصول تخمه آفتابگردان خود را به او فروخته‌اند. نورالدین این محصول را به شخصی ساكن تهران به نام میرزایی فروخته‌ تا او این محصولات را در كشور تركیه به فروش برساند.
در همین حین، خبر می‌رسد میرزایی از دنیا رفته‌است و كشاورزان كه از این خبر مطلع می‌شوند هر یك به نحوی سعی می‌كنند پول محصولاتی را كه به نورالدین خانزاده فروخته‌اند، از او بگیرند. نورالدین هم طی گفت‌وگوهای متفاوت با اطرافیان میرزایی متوجه می‌شود او در اواخر زندگی‌اش آه در بساط نداشته‌است و...