حق با شماست

حق با شماست

 #سرویس - ادارات
پارسامهر از تهران:
 بهتر است دولت محترم برقراری سرویس اداره‌ها را دوباره به جریان بیندازد، چرا كه با این كار علاوه بر كاهش ترافیك، كاهش آلودگی هوا و كاهش مصرف سوخت نیز اتفاق می‌افتد.

#مسؤولان - دارایی
جمعی از شهروندان:
آیا مسؤولانی كه اعلام كردند باید حساب و دارایی مردم مورد بررسی قرار گیرد، حاضرند اطلاعات حساب و دارایی خود را به مردم اعلام كنند؟

#رمز -  یك بار مصرف
خانجانی از كرج:
 تكلیف افرادی كه گوشی‌های مدل پایین دارند و نمی‌توانند از رمز دوم یك بار مصرف كه اخیرا اجباری شده، استفاده كنند چیست؟ چرا بانك مركزی قبل از وضع این قوانین فكری به حال این مشكلات نمی‌كند؟

#بازنشسته - یارانه
رئیسی از شیراز:
 اینجانب بازنشسته فرهنگی هستم با حداقل حقوق كه یارانه و سبد معیشتی دریافت نمی‌كنم و وقتی اعتراض می‌كنیم، می‌گویند خانه داری. آیا داشتن یك خانه كه از امكانات اولیه زندگی است، دلیلی بر رفاه و سرمایه‌دار بودن ماست؟

#بنزین - گرانی
خیری از لاهیجان:
مگر می‌شود بنزین گران شود ولی كالاهای دیگر گران نشود؟ كرایه‌ها، میوه وصیفی‌جات خیلی زود گران شد و باید منتظر گرانی بقیه كالاها باشیم.

#افزایش - بنزین
یك شهروند:
 بهتر بود بنزین سالانه و با روندی آرام گران می‌شد تا این مشكلات اقتصادی، گرانی و... پیش نمی‌آمد.

#عائله - حمایت
قنبری از ساری:
چرا به خانواده‌هایی كه بیش از سه فرزند دارند، سبد معیشتی تعلق نگرفت؟ این افراد هزینه‌های بالاتری نسبت به بقیه شهروندان دارند و نیازمندتر هستند.

#آلودگی - هوا
باقیان از تهران:
 امیدوارم آلودگی هوای امسال كه حادتر از سال گذشته است، تجربه‌ای برای دولت شود تا اقدامات اساسی برای مبارزه با آن صورت دهد.

#افزایش - كرایه
هروی از تهران:
بعضی از مسافربران شخصی و گردشی بدون مجوز به بهانه گرانی بنزین كرایه‌ها را گران كردند. مسؤولان رسیدگی كنند.
ضمیمه چار دیواری