عاملان جنایت سیاه

دختر و پسر قاتل بعد از قتل به تركیه گریختند اینترپل در تعقیب

عاملان جنایت سیاه



دختر 23 ساله با همدستی جوان افغان مقیم سوئد، برای پس گرفتن فیلم سیاه از پسر جوانی او را در دره‌ای در جاده امامزاده داوود به قتل رساندند و جسدش را آتش زدند. آنها غیرقانونی به تركیه گریختند كه تحت تعقیب پلیس بین‌الملل قرار گرفتند.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت چهار بعدازظهر دهم آبان امسال مردی برای كوهنوردی به حوالی امامزاده داوود رفته بود كه در انتهای دره‌ای جسد سوخته مردی را كه كنار سیل‌بند افتاده بود، یافت و به پلیس خبر داد. ماموران همراه با محمد‌تقی شعبانی، بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران در محل كشف جسد حاضر شدند، آنها مشاهده كردند آثار پنج ضربه چاقو روی بدن مقتول وجود دارد و 48 ساعت از مرگش گذشته است. لباس بیرون از خانه به تن داشت و كفش‌های گرانقیمت به پا داشته و چند كارت بانكی در جیبش بود. همچنین خالكوبی روی دست چپش نوشته شده بود فقط برای تو.
ماموران اطراف جسد بطری بنزین یافتند كه به نظر می‌رسید با آن جسد را به آتش كشیده‌اند. در بررسی اطراف محل جنایت نیز خودروی پژو 206 را یافتند كه از مالك آن خبری نبود.
با استعلام پلاك آن هویت مالك را یافتند و در گفت‌و‌گوی تلفنی با وی پی بردند خودرو را امانت به برادرش داده تا از همدان به تهران بیاید. ماموران به جست‌و‌جو در اطراف پرداختند و مردی را دیدند كه در حال نزدیك شدن به خودروی پژو 206 بود. همان موقع او بازداشت و به عنوان مظنون به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد كه در تحقیق از وی مشخص شد او معلم بوده و با خودروی امانتی برادرش برای كار به تهران آمده كه در ارتفاعات خودرو را پارك كرده تا كوهپیمایی كند و قاتل نیست كه در تحقیقات بعدی بیگناهی او اثبات و آزاد شد.
در جریان تحقیقات بعدی، ماموران برای شناسایی خانواده مقتول پرونده‌های افراد ناپدید شده را بررسی كردند كه معلوم شد مشخصات مقتول با یكی از آنها مطابقت دارد. خانواده او شناسایی و به پزشكی قانونی معرفی شدند كه آنها از روی خالكوبی و كتانی‌های لاكچری مقتول هویت او را تایید كردند. تحقیق از آنها نشان می‌دادكه مقتول اختلاف مالی و كاری با كسی نداشته است.
با گذشت نزدیك به دوماه ازاین ماجرا، ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتندكه نشان می‌داد او مدتی بوده كه ازدختر مورد‌علاقه‌اش جدا شده، اما در روزی كه گم‌شده در همین ارتفاعات امامزاده داوود با او ملاقات داشته كه وی به عنوان مظنون اصلی تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
ماموران به خانه دختر 23 ساله رفتند كه خانواده‌اش مدعی بودند وی به سفر رفته و از او خبری ندارند. اما در جریان تحقیقات بعدی مشخص شد آن دختر باپسر تبعه افغان مقیم كشور سوئد دوست شده و در همان روزی كه پسر جوان به قتل رسیده با آن جوان خارجی غیرقانونی ایران را ترك كرده و به تركیه رفته‌اند. تحقیقات روی این موضوع متمركز و معلوم شد، زمانی كه مقتول با دختر 23 ساله دوست بوده آن جوان از او فیلم سیاه مخفیانه گرفته و بعد از این‌كه فهمیده آن دختر با جوان افغان دوست شده، با تهدید به انتشار آن فیلم از او خواسته دوباره به دوستی‌اش ادامه دهد.
بنابراین همین موضوع انگیزه‌ای شده كه دختر جوان و پسر خارجی از سه ماه قبل برای پس گرفتن آن فیلم سیاه تصمیم به قتل آن جوان بگیرند. هشتم آبان به ملاقات او در ارتفاعات امامزاده داوود رفته و بعد از قتل او با ضربه‌های چاقو به طور قاچاقی به تركیه گریخته‌اند.
بنابراین با هماهنگی قضایی مكاتباتی از طریق پلیس بین‌الملل ایران با پلیس تركیه انجام گرفت و خواسته شد دو متهم را بازداشت کرده و تحویل پلیس ایران دهند.