بیش از 4 میلیارد و 500 هزار تومان!

بدهی عجیب و باورنكردنی به بشار رسن

بیش از 4 میلیارد و 500 هزار تومان!



باشگاه پرسپولیس برای تسویه حساب با بشار رسن با یك دردسر اساسی مواجه شده است. آنها نمی‌توانند به‌راحتی با این بازیكن عراقی كنار بیایند. بشار در تازه‌ترین مصاحبه خود عنوان كرده بود مدیران پرسپولیس به او گفته‌اند بعد از پایان اردوی قطر به این بازیكن پول می‌دهند، اما او فقط دو هفته به باشگاه فرصت تسویه‌حساب داده و پس از آن، امكان دارد از پرسپولیس به فیفا شكایت كند. اما طلب بشار از باشگاه چشمگیر است و این هافبك عراقی كه نشان داده حواشی زیادی هم دارد، اصلا نمی‌خواهد بیش از این، زمانی در اختیار باشگاه بگذارد.
او 330 هزار دلار از سرخپوشان طلبكار است كه با توجه به نرخ این روزهای دلار در بازار آزاد، چیزی بیش از چهار میلیارد و 500 میلیون تومان می‌شود! طلب بشار فقط بخش كوچكی از مشكلات مالی باشگاه پرسپولیس است كه هواداران از آن مطلع می‌شوند.
البته موضوع به همین سادگی هم حل شدنی نیست. حتی اگر باشگاه بتواند این رقم را تهیه كند، برای پرداخت پول مشكل دارد، زیرا قرارداد این بازیكن بر مبنای دلار است و از این رو، سرخپوشان مجبورند در جایی خارج از كشورمان به بشار پول بدهند. همین امر، موضوع را پیچیده‌تر می‌كند زیرا تهیه 330 هزار دلار در این شرایط برای باشگاه بسیار سخت است. آنها اگر چنین پولی داشتند، قطعا به دنبال توافق فوری با برانكو، بودیمیر، زلاتكو و ماركو می‌رفتند یا قسط دوم مطالبات سرمربی تیم شان را پرداخت می‌كردند.
چنین پولی در حساب باشگاه نیست و پرسپولیسی‌ها نهایتا موفق به درآمدزایی 200 هزاردلاری طی دو هفته آینده شوند كه در این صورت، چنین پولی باید هزینه اردوی قطر یا سایر مسائل داخل تیم شود. غیر از بشار، باقی بازیكنان هم طلبكار هستند، اما فعلا هیچ كدام از آنها به اندازه این هافبك عراقی، پرسپولیس را برای دریافت پول تحت فشار نگذاشته‌اند. محمدحسن انصاری فرد برای راضی نگه داشتن بشار رسن راه سختی در پیش دارد زیرا او شاید در ظاهر، مصاحبه‌های مثبتی انجام داده و مدام از عشق به هواداران سخن بگوید، اما هفته‌ای دو، سه مرتبه مدیربرنامه‌هایش را برای دریافت طلب به دفتر باشگاه می‌فرستد!