پیام تسلیت جامعه ورزش در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی

پیام تسلیت جامعه ورزش در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی



وزیر ورزش و جوانان در پیامی شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی را تسلیت گفت .
در پیام مسعود سلطانی‌فر آمده است:
انالله و انا الیه راجعون
منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا... عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن ینتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
در میان مؤمنان مردانی هستند كه بر سر عهدی كه با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
شهادت سردار رشید اسلام، سرلشکر قاسم سلیمانی محضر رهبر معظم انقلاب و امت شهید پرور تسلیت باد. شهید سلیمانی نمونه‌ای ارزشمند و بزرگ برای جوانان و ورزشكاران و قهرمانان از یاران رهبر و انقلاب بود كه بر سر دفاع از ارزش‌های امام و نظام مقدس اسلامی جان خود را تقدیم انقلاب و مردم و رهبر عزیزمان كرد. قاسم سلیمانی قهرمان ملی مردم ایران و الگوی تمامی جوانان و عاشقان انقلاب و رهبر بوده و خواهد بود. روحش شاد و راهش پر رهرو باد.  د رهمین حال رضا صالحی امیری، رئیس كمیته ملی المپیك هم در این خصوص پیامی را منتشر كرده است:
بسم رب الشهدا و الصدیقین
شهادت سردار بزرگ و پرافتخار اسلام حاج‌قاسم سلیمانی كه سال‌ها با مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه با استكبار جهانی، آرزوی شهادت در راه خدا را داشت را به پیشگاه حضرت بقیه‌ا... ‌ارواحناه فداه، رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران و خانواده محترم وی تسلیت عرض می‌نماییم. بدون تردید این خطای بزرگ و استراتژیك ناشی از عدم شناخت منطقه و ظرفیت‌های همپیمانان جمهوری اسلامی ایران در میان كشورهای منطقه بوده و نقطه عطفی در تحولات استراتژیك كل منطقه خواهد بود و دشمن قطعا پشیمان خواهد شد و باید منتظر سخت‌ترین پاسخ از سوی ملت بزرگ ایران باشد. ملت بزرگ ایران و جامعه ورزش كشور ضمن محكوم نمودن این اقدام بزرگ‌ترین تروریست جهانی، باردیگر ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های امام عزیز و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی اعلام می‌دارند همچون شهدای والامقام خود تا جان در بدن دارند تحت امر ولی فقیه خود، برای دفاع از كیان انقلاب اسلامی آماده‌اند.