جسد همسرم را 40 تكه كردم

اعترافات هولناك بیمار اعصاب و روان

جسد همسرم را 40 تكه كردم



مرد میانسال كه بر سر ارثیه پدری خود با همسرش درگیری داشت، او را با دستانش خفه كرد و با دستگاه سنگ فرز و چاقو پیكر او را به 40 تكه تقسیم كرد. متهم بعد از جنایت، تكه‌های بدن همسرش را به گردنه قوچك در لواسانات برد و در آنجا انداخت.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، عصر سه‌شنبه دهم دی امسال پسر جوانی با حضور در كلانتری قائم با طرح شكایتی اعلام كرد؛ مادر 50 ساله‌اش برای خرید از خانه بیرون رفته و دیگر برنگشته است. سراغ او را از همسایه و فامیل گرفته، اما هیچ‌كدام خبری از وی نداشتند.
او مشخصات و عكس مادرش را در اختیار پلیس قرار داد و به خانه بازگشت. پسر جوان در ادامه متوجه شد مادرش آن روز گوشی تلفن‌همراهش را در خانه گذاشته و رفتار پدرش هم بعد از این ماجرا تغییر كرده است؛به همین علت به صحبت با پدرش پرداخت كه او یك روز بعد اعتراف كرد همسرش را كشته است.
پس از اعتراف مرد 56 ساله، پسرش با پلیس تماس گرفت و راز این جنایت هولناك را فاش كرد.
ماموران كلانتری قائم به خانه مقتول در شهرك محلاتی رفتند كه متهم به قتل ادعا كرد بعد از قتل، جسد همسرش را تكه‌تكه كرده و در گردنه قوچك رها كرده است. موضوع به ساسان غلامی، بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد و او همراه تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت و بررسی صحنه جرم در محل جنایت حاضر شدند. بازپرس جنایی به تحقیق از مرد همسركش پرداخت كه او با اعتراف به قتل همسر میانسالش گفت: من بیمار اعصاب و روان و تحت نظر پزشك هستم. مدتی قبل پدرم فوت شد و ارثیه او را تقسیم كردند، اما همسرم مدام غر‌ می‌زد كه سهم ارثیه كمی به من داده‌اند و همین باعث درگیری ما شده بود. این درگیری ادامه داشت تا این‌كه 45 روز قبل از این جنایت همسرم با كمك دو مرد مرا به بیمارستان برده و در بخش اعصاب و روان بستری كردند. بعد از 45 روز پزشكان به خاطر این‌كه حالم خوب شده بود، مرا مرخص كردند. روز سه‌شنبه دوباره من و همسرم بر سر ماجرای ارثیه پدری دعوایمان شد. پسرانمان در خانه نبودند. با شدت گرفتن این دعوا عصبانی شدم و در حالی كه حال و روز خوبی نداشتم، با دستانم گلویش را گرفتم و آنقدر فشار دادم كه خفه شد. زمانی كه به خودم آمدم، او فوت شده بود. پشیمان شدم و نمی‌دانستم با جسد همسرم چه كنم. كمی گریه كردم، از طرفی می‌ترسیدم بچه‌ها سر برسند و از طرفی اگر همین طور جسد زنم را از خانه بیرون می‌آوردم، همسایه‌ها متوجه شده و ماجرا لو می‌رفت.
 وی افزود: جسد همسرم را به حمام خانه كشاندم و در آنجا حدود یك ساعت طول كشید كه با دستگاه فرز و چاقو جسد او را تكه‌تكه كردم. بعد آن تكه‌ها را كه به 40 عدد می‌رسید در نایلون‌های سیاه گذاشته و مخفیانه در صندوق عقب خودرویم گذاشتم. خون‌های داخل حمام را شستم تا ردی در آنجا نماند. قبل از این‌كه بچه‌ها برگردند همراه جسد تكه‌تكه شده از تهران دور شدم. به سمت گردنه قوچك در لواسانات رفتم و بخشی از نایلون‌ها را كه بقایای جسد در آن بود در مسیر گردنه انداختم.
 با اعتراف‌های تكان‌دهنده این مرد، ماموران زمانی كه انباری خانه را بررسی كردند، چاقویی كه رد خون رویش بود را همراه دستگاه سنگ فرز كشف كردند.
 در جریان تحقیقات، ماموران جنایی همراه بازپرس ساسان غلامی، متهم به قتل را برای یافتن جسد به گردنه قوچك در لواسانات بردند. آنها از ساعت 4 بعداز‌ظهر چهارشنبه تا ساعت 22 و 30 دقیقه همان شب گردنه و اطراف آن را جست‌و‌جو كردند تا این‌كه توانستند بخشی از بقایای جسد مثله شده را پیدا كنند. با هماهنگی قضایی مرد میانسال قرار شد به پزشكی قانونی معرفی و در اداره دهم پلیس آگاهی تهران از او تحقیقات انجام گیرد. همچنین قرار شد تیم تحقیق پلیس دوباره محل را جست و جو كنند تا دیگر بقایای جسد این زن كشف شود. مرد میانسال اكنون به اتهام مباشرت در قتل عمدی و جنایت بر میت در بازداشت به سر می‌برد.